Узгодження виховних позицій вчителів і батьків на засадах партнерської взаємодії у формуванні цінності життя молодших підлітків
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713757/
http://lib.iitta.gov.ua/711715/ |
|
Title |
Узгодження виховних позицій вчителів і батьків на засадах партнерської взаємодії у формуванні цінності життя молодших підлітків
Согласование воспитательных позиций учителей и родителей на основе партнерского взаимодействия в формировании ценности жизни у младших подростков The coordination of educational positions of teachers and parents on the basis of partnership interaction in the formation of the value of life in younger teens |
|
Creator |
Гончар, Л.В.
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
У статті обґрунтовано одну з педагогічних умов формування цінності життя у молодших підлітків – узгодження виховних позицій вчителів і батьків на засадах партнерської взаємодії і відповідальності.
В статье обосновано одно из педагогических условий формирования ценности жизни у младших подростков – согласование воспитательных позиций учителей и родителей на основе партнерского взаимодействия и ответственности. The article substantiates one of the pedagogical conditions for the formation of the value of life in younger teens - the coordination of educational positions of teachers and parents on the basis of partnership interaction and responsibility. |
|
Publisher |
НАІР
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713757/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%20%D0%93%D0%BE%D0%BD%D1%87%D0%B0%D1%80.pdf
- Гончар, Л.В. (orcid.org/0000-0002-9761-9031 <http://orcid.org/0000-0002-9761-9031>) (2018) The coordination of educational positions of teachers and parents on the basis of partnership interaction in the formation of the value of life in younger teens In: Modern Educational Process: Essence and Innovative Potential НАІР, м. Івано-Франківськ, Україна, pp. 70-75. |
|