Запис Детальніше

Дозвіллєва діяльність як фактор самореалізації студентів в освітньому середовищі закладу вищої освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713759/
http://www.innovpedagogy.od.ua/4-2-ukr
 
Title Дозвіллєва діяльність як фактор самореалізації студентів в освітньому середовищі закладу вищої освіти
Leisure activity as a factor of students' self-realization in the educational environment of high educational institutions
 
Creator Власенко, Ольга Миколаївна
 
Subject 37.09 Organization of instruction
378 Higher education. Universities. Academic study
379.8 Leisure
 
Description Автор досліджує проблему самореалізації студентів закладів вищої освіти в процесі дозвіллєвої діяльності розглядає основні складники самореалізації майбутніх фахівців та визначає умови самореалізації студентів у процесі дозвіллєвої діяльності. Автор зауважує про необхідність створення дозвіллєвого середовища закладу вищої освіти як найважливішого чинника соціалізації та повноцінної самореалізації студентської молоді.
The author investigates the problem of students' self-realization at the institutions of higher education in the process of leisure activities, examines the main components of self-realization of future specialists and determines the conditions for self-realization of students in the process of leisure activity. The author observes the need to create
a leisure environment for a higher education institution as the most important factor in socialization and full self-realization of student youth.
 
Publisher Причорноморський науково-дослідний інститут економіки та інновацій
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713759/1/VOM-18-InnPed.pdf
- Власенко, Ольга Миколаївна (orcid.org/0000-0001-7258-2108 <http://orcid.org/0000-0001-7258-2108>) (2018) Leisure activity as a factor of students' self-realization in the educational environment of high educational institutions Інноваційна педагогіка, 2 (4). pp. 95-97. ISSN 2413-1865