Метакогнітивний компонент рефлексії в навчальній діяльності студентів
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів Інформація| Поле | Співвідношення | |
| Relation | 
															https://eprints.oa.edu.ua/7494/
					 | 
		|
| Title | 
															Метакогнітивний компонент рефлексії в навчальній діяльності студентів
					 | 
		|
| Creator | 
															Оксентюк, Н. В. (N. Oksentiuk)
					 | 
		|
| Subject | 
															Психологія
					 | 
		|
| Description | 
															У статті обґрунтовано роль рефлексії як складової метапізнання у навчальній діяльності студентів ВНЗ. Зокрема, описано її взаємозв’язок із метапізнанням та окреслено ключові аспекти рефлексивних процесів у процесі формування ефективної навчальної діяльності. (The article provides the characteristics of reflection as a component of metacognition in the educational activities of university students. In particular, there is a description of its relationships with metacognition, and key aspects of reflexive processes in the formation of effective learning activities are also outlined.)  | 
		|
| Publisher | 
															Видавництво Національного університету «Острозька академія»
					 | 
		|
| Date | 
															2016
					 | 
		|
| Type | 
															Стаття
					 PeerReviewed  | 
		|
| Format | 
															application/pdf
					 | 
		|
| Language | 
															uk
					 | 
		|
| Identifier | 
															https://eprints.oa.edu.ua/7494/1/14.pdf
					 Оксентюк, Н. В. (N. Oksentiuk) (2016) Метакогнітивний компонент рефлексії в навчальній діяльності студентів. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.3). с. 144-151.  | 
		|