Особливості метакогнітивного контролю студентів у процесі засвоєння лексичного матеріалу
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
https://eprints.oa.edu.ua/7496/
|
|
Title |
Особливості метакогнітивного контролю студентів у процесі засвоєння лексичного матеріалу |
|
Creator |
Попчук, М. А. (M. Popchuk)
|
|
Subject |
Психологія
|
|
Description |
У статті піднімається питання про необхідність та важливість використання метакогнітивного контролю в навчальній діяльності студентів, а саме в процесі засвоєння лексичного матеріалу. Звернено увагу на особливу роль метакогнітивного навчання в сучасній вузівській освіті. Метакогнітивні процеси є процесами свідомого внутрішнього контролю за розумовою діяльністю. Стильові особливості метакогнітивного контролю є типовими та найбільш суттєвими для людини індивідуальними особливостями організації та управління власною регулятивною активністю, а також включають у себе процеси планування завдань, моделювання ситуацій, програмування дій, добір метакогнітивних стратегій, оцінювання результатів, корекцію виконуваної діяльності для досягнення поставленої мети. Виділено властивості, функції та рівні метакогнітивного конролю. (The article raises questions about the need and importance of metacognitive control in the training of students, and in the process of mastering lexical material. Attention is paid to the special role of metacognitive learning in modern high school education. Metacognitive processes are the processes of internal control of mental activity. Stylistic features of metacognitive control are the typical and the most significant for human individual characteristics of the organization and management of ther own regulatory activity, and include the planning tasks, simulations, programming operations, metacognitive strategies selection, performance evaluation, correction activities carried out to achieve the goal. We highlight features, functions and levels of metacognitive control.) |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету «Острозька академія»
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://eprints.oa.edu.ua/7496/1/16.pdf
Попчук, М. А. (M. Popchuk) (2016) Особливості метакогнітивного контролю студентів у процесі засвоєння лексичного матеріалу. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.3). с. 169-177. ISSN 2415-7384 |
|