Запис Детальніше

Резилієнтність як здатність підлітків уразливих категорій до створення позитивного образу власного «я»

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713709/
 
Title Резилієнтність як здатність підлітків уразливих категорій до створення позитивного образу власного «я»
Resiliency as the ability of adolescents of vulnerable categories to create a positive image of their own "I"
 
Creator Тарасова, Т. В.
 
Subject 1 Philosophy. Psychology
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
 
Description Аналітика соціально-економічного розвитку, багатопроблемне середовище України і країн Європи, схожість викликів учням школи дозволяють стверджувати, що всупереч шкідливим впливам і обставинам підлітки уразливих категорій виростають компетентними, працездатними і позитивними особистостями з поведінкою, орієнтованою на просоціальну модель.
The analytics of social and economic development, multi-problematic environment of Ukraine and European countries, their common challenges in school education, testify that despite harmful impacts and circumstances, adolescents of vulnerable categories become completent, diligent and positive personalities with prosocial model-oriented behavior.
 
Publisher НАІР
 
Date 2017
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713709/1/%D0%A2%D0%B0%D1%80%D0%B0%D1%81%D0%BE%D0%B2%D0%B0.pdf
- Тарасова, Т. В. (2017) Resiliency as the ability of adolescents of vulnerable categories to create a positive image of their own "I" In: Сучасний виховний процес: сутність та інноваційний потенціал: Матеріали звітної науково-практичної конференції Інституту проблем виховання НАПН України (за 2017 рік) НАІР, м. Івано-Франківськ, Україна, pp. 284-288.