Запис Детальніше

Формування гуманних взаємин батьків з дітьми молодшого шкільного та підліткового віку

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713737/
978-966-432-211-6
 
Title Формування гуманних взаємин батьків з дітьми молодшого шкільного та підліткового віку
Formation of humane relationships between parents and children of primary school and teenagers
Формирование гуманных взаимоотношений родителей с детьми младшего школьного и подросткового возраста
 
Creator Гончар, Л.В.
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
37.06 Social problems in education. Human contacts, relationships
 
Description Монографію присвячено дослідженню проблеми формування гуманних взаємин батьків з дітьми молодшого шкільного і підліткового віку в сім’ї та школі. У роботі здійснено науковий аналіз розвитку гуманістичних тенденцій у вітчизняній та зарубіжній педагогіці, розкрито сутність і структуру гуманних батьківсько-дитячих взаємин. Визначено роль сім’ї у формуванні батьківсько-дитячих взаємин, наведено характеристику різних типів сім’ї у контексті формування означених взаємин. Проаналізовано стан сформованості гуманних взаємин в сім’ї за діагностикою дітей молодшого шкільного і підліткового віку, батьків і вчителів. Визначено, теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови формування гуманних батьківсько-дитячих взаємин.
The monograph is devoted to the research of the problem of forming a humane relationship between parents with children of junior school and teenagers in the family and school. In the work the scientific analysis of the development of humanistic tendencies in the domestic and foreign pedagogy was carried out, the essence and structure of humane parent-child relations were revealed. The role of the family in the formation of parental-child relationships is defined, the characteristics of different types of the family are described in the context of the formation of these relationships. The state of formation of humane relationships in the family for the diagnostics of children of primary school and teenagers, parents and teachers is analyzed. The pedagogical conditions for the formation of humane parent-child relationships have been determined theoretically substantiated and experimentally verified.
Монографию посвящено исследованию проблемы формирования гуманных взаимоотношений родителей с детьми младшего школьного и подросткового возраста в семье и школе. В работе осуществлен научный анализ развития гуманистических тенденций в отечественной и зарубежной педагогике, раскрыты суть и структура гуманных родительско-детских взаимоотношений. Определена роль семьи в формировании родительско-детских взаимоотношений, наведена характеристика различных типов семьи в контексте формирования данных взаимоотношений. Проанализировано состояние сформированности гуманных взаимоотношений в семье за диагностикой детей младшего школьного и подросткового возраста, родителей и учителей. Определено, теоретически обоснованно и экспериментально проверено педагогические условия формирования гуманных родительско-детских взаимоотношений.
 
Publisher ТОВ "Задруга"
 
Date 2017
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713737/1/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F%20%D0%93%D0%9E%D0%9D%D0%A7%D0%90%D0%A0%20%D0%9B.%D0%92..pdf
- Гончар, Л.В. (orcid.org/0000-0002-9761-9031 <http://orcid.org/0000-0002-9761-9031>) (2017) Formation of humane relationships between parents and children of primary school and teenagers Project Report. ТОВ "Задруга", м. Київ, Україна.