Використання інформаційно-комунікаційних технологій у шкільному вивченні літератури: частина І
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713746/
|
|
Title |
Використання інформаційно-комунікаційних технологій у шкільному вивченні літератури: частина І
Use of Information and Communication Technologies in School Studding of Literature: Part I |
|
Creator |
Яценко, Таміла Олексіївна
|
|
Subject |
004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education 373 Kinds of school providing general education 82 Literature |
|
Description |
У статті актуалізовано проблему використання інформаційно-комунікаційних технологій в шкільному літературному навчанні, подано класифікацію ІКТ та охарактеризовано можливості їх застосування у процесі вивчення української літератури.
The article actualizes the problem of information and communication technologies usage in school literary education, ICT is presented in classification and describes the possibility of their use in the process of Ukrainian literature studying. |
|
Publisher |
ТОВ «Наш формат»
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713746/1/%D0%92%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%B9%20%D1%83%20%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%83%20%D0%B2%D0%B8%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%96%20%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B8%20%D0%A7%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0%20%D0%86.pdf
- Яценко, Таміла Олексіївна (2016) Use of Information and Communication Technologies in School Studding of Literature: Part I Українська мова і література в школі, 2 (125). pp. 25-29. |
|