Запис Детальніше

Використання інформаційно-комунікаційних технологій у шкільному вивченні літератури: частина І

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713746/
 
Title Використання інформаційно-комунікаційних технологій у шкільному вивченні літератури: частина І
Use of Information and Communication Technologies in School Studding of Literature: Part I
 
Creator Яценко, Таміла Олексіївна
 
Subject 004.9 ІКТ ( Application-oriented computer-based techniques )
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
82 Literature
 
Description У статті актуалізовано проблему використання інформаційно-комунікаційних технологій в шкільному літературному навчанні, подано класифікацію ІКТ та охарактеризовано можливості їх застосування у процесі вивчення української літератури.
The article actualizes the problem of information and communication technologies usage in school literary education, ICT is presented in classification and describes the possibility of their use in the process of Ukrainian literature studying.
 
Publisher ТОВ «Наш формат»
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713746/1/%D0%92%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D1%80%D0%B8%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%8F%20%D1%96%D0%BD%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%BE-%D0%BA%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%86%D1%96%D0%B9%D0%BD%D0%B8%D1%85%20%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%B9%20%D1%83%20%D1%88%D0%BA%D1%96%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%BC%D1%83%20%D0%B2%D0%B8%D0%B2%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BD%D1%96%20%D0%BB%D1%96%D1%82%D0%B5%D1%80%D0%B0%D1%82%D1%83%D1%80%D0%B8%20%D0%A7%D0%B0%D1%81%D1%82%D0%B8%D0%BD%D0%B0%20%D0%86.pdf
- Яценко, Таміла Олексіївна (2016) Use of Information and Communication Technologies in School Studding of Literature: Part I Українська мова і література в школі, 2 (125). pp. 25-29.