Запис Детальніше

Обґрунтування прогностичного моделювання розвитку системи загальної середньої освіти

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713748/
 
Title Обґрунтування прогностичного моделювання розвитку системи загальної середньої освіти
The rationale for predictive modeling of the development of the system of general secondary education
 
Creator Гораш, Катерина Вікторівна
 
Subject 37.09 Organization of instruction
373 Kinds of school providing general education
 
Description Автором акцентується увага на проблемі прогнозування розвитку загальної середньої освіти, зокрема потребі розроблення й обґрунтування прогностичних моделей системи загальної середньої освіти. Прогностична модель розвитку системи загальної середньої освіти розглядається як сукупність обґрунтованих припущень про можливі варіанти модернізації структури системи загальної середньої освіти у найближчому і віддаленому майбутньому.
The author focuses on the problem of forecasting the development of general secondary education, in particular the need to develop and substantiate predictive models of the system of general secondary education. The prognostic model of the development of the system of general secondary education is considered as a set of substantiated assumptions about possible variants of modernization of the structure of the system of general secondary education in the near and distant future.
 
Publisher ГО «Львівська педагогічна спільнота»
 
Date 2016
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713748/1/%D0%93%D0%BE%D1%80%D0%B0%D1%88%20%D0%9A.%D0%92._%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%9B%D0%B2%D1%96%D0%B2_2016.pdf
- Гораш, Катерина Вікторівна (2016) The rationale for predictive modeling of the development of the system of general secondary education In: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Ключові питання наукових досліджень у сфері педагогіки та психології у ХХІ ст.», Збірник тез наукових робіт учасників (м. Львів, 29-30 січня 2016 року) ГО «Львівська педагогічна спільнота», м. Львів, Україна, pp. 71-73.