Передумови створення системи методів прогнозування інноваційного розвитку загальної середньої освіти
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713753/
|
|
Title |
Передумови створення системи методів прогнозування інноваційного розвитку загальної середньої освіти
Prerequisites for creating a system of methods for forecasting innovative development of general secondary education |
|
Creator |
Гораш, Катерина Вікторівна
|
|
Subject |
303 Methods of the social sciences
37.09 Organization of instruction 373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Автором обґрунтовано такі передумови розроблення системи методів і засобів прогнозування розвитку загальної середньої освіти, як: 1) інтеграція української науки й освіти до міжнародного освітнього простору; 2) реформування освіти України відбувається у складних соціально-економічних, політичних і соціокультурних умовах сьогодення, які впливають на якість освітнього процесу та потребують прогнозованих інновацій; 3) перманентний характер процесу реформування освітньої системи, адже інноваційний етап розвитку освіти не є заключним, освітня система завжди має відповідати викликам держави й суспільства, що передбачає зміни; 4) особливістю прогнозування розвитку загальної середньої освіти є те, що точність і об’єктивність прогнозу може бути підтверджена через певний, подекуди досить тривалий час (5, 10, 20 років), тому є потреба у визначенні об’єктивних вимог до очікуваного результату прогнозування, які слугуватимуть критеріями оцінювання прогнозу та визначатимуть основні напрями планування розвитку освіти, що зумовлює розроблення спеціальної системи методів прогнозування розвитку загальної середньої освіти.
The author substantiates the prerequisites for the development of a system of methods and means of forecasting the development of general secondary education: 1) the integration of Ukrainian science and education into the international educational space; 2) the reform of education in Ukraine occurs in complex socio-economic and political conditions that affect the quality of the educational process and require predictable innovations; 3) the process of reforming the educational system is of a permanent nature, since the innovation stage of the development of education is not the final one, the educational system must always correspond to the challenges of the state and society, which involves changes; 4) the peculiarity of forecasting the development of education is that the predictability of objectivity can be confirmed over a relatively long time (5, 10, 20 years), so there is a need to determine objective requirements for the expected result of forecasting, which will serve as criteria for estimating the forecast and determine the main directions planning of education development, which confirms the necessity of creating a special system of methods for predicting the development of general secondary education. |
|
Publisher |
ГО «Львівська педагогічна спільнота»
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713753/1/%D0%93%D0%BE%D1%80%D0%B0%D1%88%D0%9A.%D0%92._%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8-%D0%9B%D1%8C%D0%B2%D1%96%D0%B2_2017.pdf
- Гораш, Катерина Вікторівна (2017) Prerequisites for creating a system of methods for forecasting innovative development of general secondary education In: Збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції "Нове та традиційне у дослідженнях сучасних представників психологічних і педагогічних наук" (м. Львів, 24-25 березня 2017 року) ГО «Львівська педагогічна спільнота», м. Львів, Україна, pp. 73-77. |
|