Запис Детальніше

Особистісно зорієнтований підхід з формування мовлення у дошкільників з порушеннями слуху

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713768/
http://lib.iitta.gov.ua/710549/
 
Title Особистісно зорієнтований підхід з формування мовлення у дошкільників з порушеннями слуху
Personally oriented approach to the formation of speech in preschool children with hearing impairments
 
Creator Кріль, О.І.
 
Subject 376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description Розкрита роль особистісно зорієнтованого підходу при формуванні форм словесного (в тому числі і дактильного) мовлення у дошкільників з порушеннями слуху.
The role of a personally oriented approach in the formation of forms of verbal (including dactylic) speech in preschool children with hearing impairments is revealed.
 
Publisher Інтерсервіс
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713768/1/111.pdf
- Кріль, О.І. (2018) Personally oriented approach to the formation of speech in preschool children with hearing impairments In: Інклюзивне навчання в новій українській школі: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції “Інклюзивне навчання в Новій українській школі” (26 -27 березня 2018 р., м. Теребовля) Інтерсервіс, м. Теребовля, Україна, pp. 142-148. ISBN 978 - 617 - 696 - 722 - 4