Система пізнавальних завдань у компетентнісно орієнтованому підручнику історії
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713771/
|
|
Title |
Система пізнавальних завдань у компетентнісно орієнтованому підручнику історії
System of rubrics and exercises in history competency oriented textbook |
|
Creator |
Пометун, Олена Іванівна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
93/94 History |
|
Description |
Важливим компонентом методичного апарату сучасного підручника є пізнавальні завдання, які супроводжують текстові та позатекстові компоненти структури навчальної книги з історії. Такі завдання різноманітні за змістом і цільовим призначенням. За умов запровадження у навчанні компетентнісного підходу пізнавальні завдання разом із функцією організації активної навчально-пізнавальної діяльності учнів, контролю і корекції результатів навчання мають стати інструментом формування предметної історичної компетентності учнів. Враховуючи різноманітність і багатофункціональність цієї складової методичного апарату підручника, пізнавальні завдання мають бути об’єднані у спеціальну систему, що забезпечить можливість вчителеві й учням оптимально використовувати їх дидактичний потенціал. The important component of methodological scholarlike apparatus of the modern history textbook are rubrics and exercises which accompany the text and out-of-text components in structure of the book. Such rubrics are varied in content and purpose. Under the conditions of implementation the competence approach into teaching and learning process these rubrics together with the function of active learning activities of students organizing and learning outcomes control and correction should transform into a tool for the formation of the historical subject competency of students. Given the variety and multifunctionness of this constituent of textbook scholarlike apparatus, these rubrics and exercises must be incorporated in the special system that will allow to teacher and students make optimal use of their didactic potential. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713771/1/%D0%9F%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%83%D0%BD1.pdf
- Пометун, Олена Іванівна (2015) System of rubrics and exercises in history competency oriented textbook Проблеми сучасного підручника, 2 (15). pp. 186-197. ISSN 2411-1309 |
|