Запис Детальніше

Система пізнавальних завдань як важлива складова сучасного підручника з історії

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713788/
 
Title Система пізнавальних завдань як важлива складова сучасного підручника з історії
The system of tasks and exercises as an important part of a modern history textbook
 
Creator Пометун, Олена Іванівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method
93/94 History
 
Description Пізнавальні завдання, які супроводжують текстові та позатекстові компоненти структури навчальної книги з історії є важливим компонентом методичного апарату сучасного підручника. Вони є різноманітними за змістом і цільовим призначенням. За умов запровадження у навчанні компетентнісного підходу пізнавальні завдання мають стати інструментом формування предметної історичної компетентності учнів. Водночас вони зберігають функції організації активної навчально-пізнавальної діяльності учнів, контролю і корекції результатів навчання. Враховуючи різноманітність і багатофункціональність цієї складової методичного апарату підручника, пізнавальні завдання мають бути об’єднані у спеціальну систему, що дозволить вчителеві і учням оптимально використовувати їх дидактичний потенціал.
Cognitive tasks and exercises that accompany text and non-textual components of the structure of the history book are an important component of the methodical apparatus of the modern textbook. They are diverse in terms of content and purpose. In the conditions of the introduction of a competence-based approach to learning, cognitive tasks should become an instrument for the formation of students' historical competence. At the same time, they retain the functions of organizing the active educational and cognitive activity of pupils, control and correction of the results of training. Given the diversity and multifunctionality of this component of the methodical apparatus of the textbook, cognitive tasks should be combined into a special system that will allow the teacher and students to optimally use their didactic potential.
 
Publisher Власов
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713788/1/%D0%BF%D0%BE%D0%BC%D0%B5%D1%82%D1%83%D0%BD5.pdf
- Пометун, Олена Іванівна (2015) The system of tasks and exercises as an important part of a modern history textbook Історія і суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання, 9. pp. 34-39.