Запис Детальніше

Підручник, з яким цікаво працювати: про нову навчальну книжку з історії України для семикласників

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713790/
 
Title Підручник, з яким цікаво працювати: про нову навчальну книжку з історії України для семикласників
Textbook with which it is interesting to work: about a new textbook on history of Ukraine for 7th grade
 
Creator Гупан, Нестор Миколайович
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
 
Description У статті розглянуто проблеми модернізації змісту шкільної історичної освіти України на основі підготовленого до друку у 2015 р. (Видавничий дім «Освіта») нового підручника «Історія України» для учнів 7 класу загальноосвітньої школи (автори: Гупан Н. М., Смагін І. І., Пометун О. І). Доведено, що ця навчальна книга має суттєві відмінності у поданні змісту та відрізняється від попередніх навчальних книг з вітчизняної історії якісно новим методичним апаратом спрямованим на реалізацію особистісно орієнтованого навчання. Автори наголошують - наявність інноваційного навчально-методичного забезпечення автоматично не продукує модернізації шкільної історичної освіти. Підвищення її якості може бути реалізоване лише за умов готовності вчителів втілювати прогресивні зміни у власному викладанні, що потребує від педагогів осмислення сутності пропонованих зрушень у сучасному шкільному підручникотворенні.
The article deals with the problems of modernizing the content of school history education of Ukraine on the basis of a new textbook "Ukrainian History " prepared for publication in 2015 (Publishing House "Education") for students of the 7th form of a secondary school (authors: N. Gupan, I. Smagin, O.Pometun). It is proved that this educational book has significant differences in a presentation of the content and differs from the previous educational books from national history by a qualitatively new methodical apparatus aimed at the implementation of personally oriented learning. The authors emphasize that the availability of innovative teaching and methodological support does not automatically produce the modernization of school historical education. The enhancement of its quality can only be realized if teachers are ready to implement progressive changes in their own teaching, which requires teachers to understand the essence of the proposed changes in modern school textbooks.
 
Publisher Власов
 
Date 2015
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713790/1/%D0%93%D1%83%D0%BF%D0%B0%D0%BD1.pdf
- Гупан, Нестор Миколайович (2015) Textbook with which it is interesting to work: about a new textbook on history of Ukraine for 7th grade Історія і суспільствознавство в школах України: теорія та методика навчання, 4. pp. 18-28.