Запис Детальніше

Методологічні аспекти проектування змісту профільного навчання технологій у старшій школі

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713792/
http://ipvid.org.ua/products/2016_1/article.php
 
Title Методологічні аспекти проектування змісту профільного навчання технологій у старшій школі
Methodological aspects of the design of the content of the profession-oriented technological education of senior pupils
 
Creator Тарара, Анатолій Михайлович
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
373 Kinds of school providing general education
 
Description У статті визначено і обґрунтовано наукову основу, методологічні аспекти педагогічного проектування змісту профільного навчання технологій у старшій школі. Наукова основа проектування змісту включає: концептуальні засади профільного навчання, теоретико-методологічні засади процесу педагогічного проектування змісту та його етапи, наукові підходи, принципи проектування змісту та критерії його добору, концептуальні положення щодо формування творчої особистості, інноваційні підходи структурування змісту, моделі. Визначені методологічні аспекти проектування змісту профільної технологічної освіти старшокласників розглядаються як складова частина сучасної наукової основи педагогічного проектування змісту.
Зазначається, що проектування змісту за нової методології започаткують переведення професійно-зорієнтованого проектування в площину інноваційних педагогічних технологій.
In the article, the scientific basis, the methodological aspects of the pedagogical designing of the profession-oriented content of teaching technologies at high school are defined and specified. The scientific basis for designing the content includes: conceptual bases of the profession-oriented training, theoretical and methodological principles and provisions of the process of the pedagogical content design, the stages of the educational content design, the conceptually defined approaches and regulations, the principles of designing the content and the criteria for its selection, the conceptual provisions on the formation of a creative personality, innovative approaches of structuring the content model.
It is proposed to understand the term design methodology as a scientifically based system that includes the abovementioned issues.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2016
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713792/1/2016.pdf
- Тарара, Анатолій Михайлович (2016) Methodological aspects of the design of the content of the profession-oriented technological education of senior pupils Проблеми сучасного підручника, 16. pp. 403-414. ISSN 2411-1309