К определению религиоведческой компетентности
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713807/
|
|
Title |
К определению религиоведческой компетентности
До визначення релігієзнавчої компетентності To the definition of religious competence |
|
Creator |
Кришмарел, В. Ю.
|
|
Subject |
2 Religion. Theology
378 Higher education. Universities. Academic study |
|
Description |
Целью данной статьи является обоснование религиоведческой компетентности через ее связь с исторической компетентностью, а также религиоведческой компетенцией. Определяем религиоведческую компетентность как часть религиоведческой компетенции, которая формируется на основе исторической предметной компетентности, имеет тождественные базовые составляющие и является исходной для дальнейшего углубления спецификации в этой сфере гуманитарного знания. Обознанность в религиозніх процессах на сегодняшний день является необходимостью, которая особо актуализирована мультиэничностью и поликонфессиональностью украинского общества. Благодаря развитию у учеников навыков критического мышления, умению ставить вопросы и искать на них ответы по поводу религии, этики и мироустройства в целом значительно расширяются возможности углубления культурологической и социально-гражданской компетентностей. The purpose of this article is to substantiate religious studies competence through its connection with historical competence. We define religious studies competence as part of academical religious studies competence, which is formed on the basis of historical substantive competence, has identical basic components and is the starting point for further deepening the specification in this area of humanitarian knowledge. Thanks to the development of pupils' critical thinking skills, the ability to raise questions and seek answers to them about religion, ethics and the world order as a whole, the possibilities of deepening cultural and social-civic competencies greatly expand on the basic of development religious studies competence at school. Метою даної статті є обґрунтування релігієзнавчої компетентності через її зв'язок з історичною компетентністю, а також релігієзнавчою компетенцією. Визначаємо релігієзнавчу компетентність як частину релігієзнавчої компетенції, яка формується на основі історичної предметної компетентності, має тотожні базові складові і є вихідною для подальшого поглиблення специфікації в цій сфері гуманітарного знання. Обізнаність в релігійних процесах на сьогоднішній день є необхідністю, яка особливо актуалізована мультіенічностью і поліконфесійному українського суспільства. Завдяки розвитку в учнів навичок критичного мислення, вмінню ставити питання і шукати на них відповіді з приводу релігії, етики та світоустрою в цілому значно розширюються можливості поглиблення культурологічної та соціально-громадянської компетентностей. |
|
Publisher |
Изд. центр БГУ
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713807/1/%D0%9A%D1%80%D0%B8%D1%88%D0%BC%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BB%20%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%91%D0%93%D0%A3.pdf
- Кришмарел, В. Ю. (2017) To the definition of religious competence Религия и История: материалы V Международной научно-практической конференции, 1. pp. 212-217. |
|