Формування ключових компетентностей в процесі навчання економіки в ліцеї через зміст курсу за вибором «Прикладна Економіка»
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713836/
http://undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=8687 |
|
Title |
Формування ключових компетентностей в процесі навчання економіки в ліцеї через зміст курсу за вибором «Прикладна Економіка»
Формирование ключевых компетентностей в процессе обучения экономики в старшей школе через содержание курса по выбору «Прикладная Экономика» Formation of key competencies in the process of economics education in lyceum through content Course of the choice "Applied Economics" |
|
Creator |
Назаренко, Тетяна Геннадіївна
|
|
Subject |
33 Economics. Economic science
37.02 General questions of didactics and method 37.09 Organization of instruction |
|
Description |
Навчальний курс за вибором «Прикладна економіка» пропонується для вивчення в ліцеї і на розсуд вчителя може вивчатися протягом одного семестру, одного року або двох років і складається із 35 годин. Метою курсу є надання можливості учням ліцею вивчати фундаментальні концепції економіки, ознайомлюватися з системою вільного підприємництва та сформувати економічні та підприємницькі компетентності через завдання: формувати економічну, правову та етичну культуру в учнів тощо.
Учебный курс по выбору «Прикладная экономика» предлагается для изучения в лицее и по усмотрению учителя может изучаться в течение одного семестра, одного года или двух лет и состоит из 35 часов. Целью курса является предоставление возможности ученикам лицея изучать фундаментальные концепции экономики, ознакомиться с системой свободного предпринимательства и сформировать экономические и предпринимательские компетентности через задачи и курса: формирование экономическую, правовую и этическую культуру у учащихся и тому подобное. The optional "Applied Economics" course is offered for study in the Lyceum and, if the teacher chooses, can be studied for one semester, one year or two and consists of 35 hours. The purpose of the course is to enable students of lyceum to study the fundamental concepts of economics, to familiarize themselves with the system of free enterprise and to form economic and entrepreneurial competencies through the objectives of the course: the formation of economic, legal and ethical culture among students, etc. |
|
Publisher |
Педагогічна думка
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713836/1/%D0%9D%D0%B0%D0%B7%D0%B0%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B82018.pdf
- Назаренко, Тетяна Геннадіївна (2018) Formation of key competencies in the process of economics education in lyceum through content Course of the choice "Applied Economics" In: Анотовані результати Інституту педагогіки НАПН України за 2018 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, p. 167. |
|