Запис Детальніше

Професійне самовизначення школяра за компетентнісного підходу до навчання фізики

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713854/
http://www.undip.org.ua/news/library/zbirniki_detail.php?ID=5464
 
Title Професійне самовизначення школяра за компетентнісного підходу до навчання фізики
Professional self-determination of a student for a competent approach to physics education
Профессиональное самоопределение школьника при компетентностном подходе к обучению физике
 
Creator Сіпій, Володимир Володимирович
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance
373 Kinds of school providing general education
53 Physics
 
Description У тезах описано роль компетентнісно орієнтованого навчання фізики у становлення життєвих планів учнів, їхніх інтересів, мотивів вибору професій. Від того наскільки підлітки всебічно та об’єктивно обізнані про наявність професійно-значущих якостей у себе, а також про світ професій і специфіку професійного образу майбутнього фахівця, залежить, у підсумку, усвідомленість рішення про своє майбутнє.
В тезисах описано роль компетентно-ориентированного обучения физике в становление жизненных планов учащихся, их интересов, мотивов выбора профессий. От того насколько подростки всесторонне и объективно осведомлены о наличии профессионально-значимых качеств в себе, а также о мире профессий и специфику профессионального образа будущего специалиста, зависит, в итоге, осознанность решение о своем будущем.
The theses describe the role of competence-oriented physics education in the formation of life plans of students, their interests, motives for choosing professions. The extent to which adolescents are comprehensively and objectively aware of the presence of professional qualities in themselves, as well as the world of professions and the specifics of the professional image of a future specialist, depends, ultimately, on the awareness of the decision on their future.
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2016
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713854/1/%D0%A2%D0%95%D0%97%D0%98%20%D0%90%D0%BD%D0%B0%D1%82%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D1%96%20%D0%A1%D1%96%D0%BF%D1%96%D0%B9%202016.pdf
- Сіпій, Володимир Володимирович (orcid.org/0000-0003-4825-1426 <http://orcid.org/0000-0003-4825-1426>) (2016) Professional self-determination of a student for a competent approach to physics education In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2016 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 236-237. ISBN 978-966-644-398-5