Маркетинг територій як складова системного соціально-економічного розвитку міст
Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Маркетинг територій як складова системного соціально-економічного розвитку міст
|
|
Creator |
Гречаник, Н. Ю.
|
|
Subject |
Перспективы развития территорий: теория и практика (2018)
|
|
Date |
2018-11
|
|
Type |
Доклад на конференции или семинаре
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.kname.edu.ua/51162/1/ilovepdf_com-380-382.pdf
Гречаник, Н. Ю. (2018) Маркетинг територій як складова системного соціально-економічного розвитку міст. In: МАТЕРІАЛИ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ НАУКОВО-ПРАКТИЧНОЇ КОНФЕРЕНЦІЇ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ І МОЛОДИХ ВЧЕНИХ «ПЕРСПЕКТИВИ РОЗВИТКУ ТЕРИТОРІЙ: ТЕОРІЯ І ПРАКТИКА», 22-23 листопада 2018 року, Харків. |
|
Relation |
http://eprints.kname.edu.ua/51162/
|
|