Запис Детальніше

Психолого-педагогічні особливості адаптації викладача-початківця до науково-педагогічної діяльності у вищому навчальному закладі

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation https://eprints.oa.edu.ua/7501/
 
Title Психолого-педагогічні особливості адаптації викладача-початківця до науково-педагогічної діяльності
у вищому навчальному закладі
 
Creator Шулдик, Г. О. (H. Shuldyk)
Ткачук, Л. В. (Tkachuk)
 
Subject Психологія
 
Description У статті проаналізовано психолого-педагогічну літературу
про адаптацію та описані її види. Також виявлено труднощі в
адаптації виклачів-початківців. Джерелами недоліків і труднощів у адаптації є відсутність практики застосування психолого-педагогічних знань, пов’язаних зі специфікою роботи у вищій школі, відсутність достатнього педагогічного досвіду. Виходячи із труднощів адаптації викладачів-початківців, авторами статті виокремлено шляхи їх подолання.
(The article analyzes the psychological and pedagogical literature on adaptation and describes its views. It also reveals difficulties in adapting the teachers-beginners. The sources of the shortcomings and difficulties
in adaptation are the lack of practice of psycho-pedagogical knowledge of the specifics of work in higher education, and also the lack of sufficient teaching experience. Based on the adaptation difficulties of teachersbeginners, the authors of the article provide the ways to overcome them.)
 
Publisher Видавництво Національного університету «Острозька академія»
 
Date 2016
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier https://eprints.oa.edu.ua/7501/1/21.pdf
Шулдик, Г. О. (H. Shuldyk) та Ткачук, Л. В. (Tkachuk) (2016) Психолого-педагогічні особливості адаптації викладача-початківця до науково-педагогічної діяльності у вищому навчальному закладі. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.3). с. 224-232.