Запис Детальніше

Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда

Electronic Archive of Sumy State University

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда
Анализ бренд-колористики как инструмента влияния на целевую аудиторию бренда
Analysis of brand-coloristics as an instrument to influence a target brand’s audience
 
Creator Махнуша, Світлана Михайлівна
Махнуша, Светлана Михайловна
Makhnusha, Svitlana Mykhailivna
Косолап, Наталія Євгенівна
Косолап, Наталья Евгеньевна
Kosolap, Nataliia Evgeniivna
 
Subject бренд-колористика
фирменный стиль
цветовосприятие
брендинг
маркетингове коммуникации
возрастные группы потребителей
эффективность
brand-coloristics
firm style
color perception
branding
marketing communications
age groups of consumers
efficiency
бренд-колористика
фірмовий стиль
кольоросприйняття
брендинг
маркетингові комунікації
вікові групи споживачів
ефективність
 
Description У статті авторами проведено аналіз сутності, особливостей та правил бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда. Запропоновано підходи до оцінки результативності бренд-колористики та з’ясовано ставлення різних вікових груп споживачів до її заходів.
В статье авторами проведен анализ сущности, особенностей и правил бренд-колористики как инструмента влияния на целевую аудиторию бренда. Предложены подходы к оценке результативности бренд-колористики и выяснено отношение различных возрастных групп потребителей к ее мероприятиям.
In this article the authors analyze the content, particularities and the rules of brand-coloristics as an instrument to influence a target brand’s audience. Approaches to estimating the results of brand-coloristics are proposed and attitude of different age consumer groups to its measures is found out.
 
Publisher ТОВ «ВТД «Університетська книга»
 
Date 2011-06-09T12:25:25Z
2011-06-09T12:25:25Z
2011-06
 
Type Article
 
Identifier Махнуша С.М., Косолап Н.Є. Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда / С.М. Махнуша, Н.Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №2. - С. 95-104
2218-4511
http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12164
 
Language uk