Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда
Electronic Archive of Sumy State University
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда
Анализ бренд-колористики как инструмента влияния на целевую аудиторию бренда Analysis of brand-coloristics as an instrument to influence a target brand’s audience |
|
Creator |
Махнуша, Світлана Михайлівна
Махнуша, Светлана Михайловна Makhnusha, Svitlana Mykhailivna Косолап, Наталія Євгенівна Косолап, Наталья Евгеньевна Kosolap, Nataliia Evgeniivna |
|
Subject |
бренд-колористика
фирменный стиль цветовосприятие брендинг маркетингове коммуникации возрастные группы потребителей эффективность brand-coloristics firm style color perception branding marketing communications age groups of consumers efficiency бренд-колористика фірмовий стиль кольоросприйняття брендинг маркетингові комунікації вікові групи споживачів ефективність |
|
Description |
У статті авторами проведено аналіз сутності, особливостей та правил бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда. Запропоновано підходи до оцінки результативності бренд-колористики та з’ясовано ставлення різних вікових груп споживачів до її заходів.
В статье авторами проведен анализ сущности, особенностей и правил бренд-колористики как инструмента влияния на целевую аудиторию бренда. Предложены подходы к оценке результативности бренд-колористики и выяснено отношение различных возрастных групп потребителей к ее мероприятиям. In this article the authors analyze the content, particularities and the rules of brand-coloristics as an instrument to influence a target brand’s audience. Approaches to estimating the results of brand-coloristics are proposed and attitude of different age consumer groups to its measures is found out. |
|
Publisher |
ТОВ «ВТД «Університетська книга»
|
|
Date |
2011-06-09T12:25:25Z
2011-06-09T12:25:25Z 2011-06 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
Махнуша С.М., Косолап Н.Є. Аналіз бренд-колористики як інструменту впливу на цільову аудиторію бренда / С.М. Махнуша, Н.Є. Косолап // Маркетинг і менеджмент інновацій. - 2011. - №2. - С. 95-104
2218-4511 http://essuir.sumdu.edu.ua/handle/123456789/12164 |
|
Language |
uk
|
|