Запис Детальніше

Методи і моделі управління розвитком академічної обдарованості

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/708942/
 
Title Методи і моделі управління розвитком академічної обдарованості
Methods and models of management of the development of academic giftedness
 
Creator Камишин, Володимир Вікторович
Рева, Олексій Миколайович
 
Subject 376.5 Виховання та освіта обдарованих дітей, вундеркіндів.
 
Description Монографія присвячена розв’язанню актуальних питань управління розвитком академічної обдарованості тих, хто навчається, спираючись на кваліметрічні показники закономірностей прийняття рішень учасниками навчально-виховного процесу в умовах впливу ризику стохастичного і нестохастичного характеру.
Обґрунтовано методологію і досліджені закономірності прояву основних навчальних домінант, як головних чинників мотивації на досягнення успіху / запобігання невдач, а також рівнів домагань, як головних системоутворюючих чинників тих, хто навчається, які найкращим чином характеризують адекватність їх самооцінки. Запропоновано низку суб-моделей здійснення кваліметрії в процесі розвитку академічної обдарованості старшокласників. Оцінено їх ефективність.
Монографія розрахована на науково-педагогічних працівників, аспірантів, докторантів, спеціалістів, які займаються управлінням освітньою діяльністю, а також може бути корисною для методичного забезпечення курсів підвищення кваліфікації педагогічних працівників навчальних закладів.
The monograph is devoted to solving topical issues of management of the development of academic giftedness of those who study, based on the qualimetric indicators of the decision-making patterns of participants in the educational process in the context of the risk of stochastic and non-stochastic nature.
The methodology is substantiated and the patterns of manifestation of the main educational dominant as the main factors of motivation for success / prevention of failures as well as levels of aspirations as the main system-forming factors of the learners that best characterize the adequacy of their self-esteem are investigated. A number of sub-models of implementation of qualimetry in the process of development of academic talent of senior pupils are offered. Their effectivenessis evaluated.
The monograph is intended for scientific and pedagogical staff, post-graduate students, doctoral students, specialists who deal with the management of educational activities, and may also be useful for the methodical provision of advanced training courses for teachers of educational institutions.
 
Publisher Інститут обдарованої дитини НАПН України
 
Date 2016
 
Type Monograph
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/708942/1/%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D1%96%D1%8F%20%D0%9A%D0%B0%D0%BC%D0%B8%D1%88%D0%B8%D0%BD-%D0%A0%D0%B5%D0%B2%D0%B0_2016.pdf
- Камишин, Володимир Вікторович and Рева, Олексій Миколайович (2016) Methods and models of management of the development of academic giftedness Project Report. Інститут обдарованої дитини НАПН України, м. Київ, Україна. (Unpublished)