Запис Детальніше

Проблема вимірників читацьких умінь учнів 5 і 6 класів на уроках мови

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713809/
 
Title Проблема вимірників читацьких умінь учнів 5 і 6 класів на уроках мови
Problem of readers' reading skills of 5th and 6th grade pupils in language lessons
 
Creator Хорошковська, Тетяна Петрівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
81 Linguistics and languages
 
Description У роботі наведено узагальнені результати аналізу чинних підручників з української мови для 5 і 6 класів. Окреслено актуальність проблеми вимірювання вмінь учнів читати несу цільні тексти. Наведено дані констатувального експерименту, метою якого було перевірити, чи вміють п’яти–шестикласники здобувати та практично застосовувати інформацію, одержану під час читання несуцільних текстів.
The paper summarizes the results of the analysis of current Ukrainian language textbooks for grades 5 and 6. The urgency of the problem of measuring pupils' skills is considered to be the non-continuous texts. The data of the confirmatory experiment was given, the purpose of which was to check whether five-sixth graders can acquire and practically apply information obtained when reading non-continuous texts.
 
Publisher Інститут педагогіки
 
Date 2011
 
Type Book Section
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713809/1/%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8%20%D0%A2.%D0%A5%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%B2%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%202011_%D0%B7%20%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%BD%D1%82%D0%B8%D1%82%D1%83%D0%BB%D0%BE%D0%BC.pdf
- Хорошковська, Тетяна Петрівна (orcid.org/0000-0001-9505-0817 <http://orcid.org/0000-0001-9505-0817>) (2011) Problem of readers' reading skills of 5th and 6th grade pupils in language lessons In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2010 рік Інститут педагогіки, м. Київ, Україна, pp. 147-148.