Запис Детальніше

Інтеграція навчання з виробництвом як одна із базових концепцій професійної підготовки майбутніх фахівців інженерних спеціальностей за дуальною системою

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Інтеграція навчання з виробництвом як одна із базових концепцій професійної підготовки майбутніх фахівців інженерних спеціальностей за дуальною системою
Training and production integration as one of the basic concepts of future engineering specialists` professional training according to dual education
 
Creator Косарук, Олена Миколаївна
Kosaruk, Olena M.
 
Subject дуальна освіта
професійна підготовка
робітнича професія
підвищення якості інженерної освіти
dual education
vocational training
working profession
improvement of engineering education
 
Description У статті розглянуто доцільність поєднання теоретичної та практичної складової навчання при підготовці майбутніх фахівців інженерних спеціальностей шляхом паралельного освоєння студентами робітничих професій, корельованих з майбутніми інженерними спеціальностями. Визначено переваги робочих триместрів при підготовці студентів інженерних спеціальностей на засадах інтеграції навчання з виробництвом. Обґрунтовано організаційно-педагогічні умови професійної підготовки майбутніх фахівців інженерних спеціальностей в розрізі реалізації концепції інтеграції навчання з виробництвом, яка розглядається як один із варіантів реалізації ідеології дуальної освіти. Визначено способи нейтралізації негативного впливу внутрішніх і зовнішніх факторів на формування якісної професійної підготовки майбутніх фахівців.
The article considers the expediency of combining theoretical and practical component of training during professional training of future engineering specialists by simultaneous mastering working professions which correlate with the engineering ones. There has been determined the advantages of working trimester during professional training of students of engineering specialties. There has been grounded the organizational and pedagogical conditions of professional training of future engineering specialists in the context of the implementation of the concept of training and production integration, which is considered as one of the options for implementing the ideology of dual education. There have been determined methods of neutralization of negative influence of internal and external factors on formation of qualitative professional training of future specialists.
 
Date 2019-01-22T07:47:43Z
2019-01-22T07:47:43Z
2018-02
 
Type Thesis
 
Identifier Інтеграція навчання з виробництвом як одна із базових концепцій професійної підготовки майбутніх фахівців інженерних спеціальностей за дуальною системою [Текст] / О. М. Косарук // Альманах науки. - 2018 - №2/1 (11). - С. 26-28.
2522-4131
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23339
378.14
 
Language uk_UA
 
Format application/pdf
 
Publisher ФОП Камінська А. П.