Аналіз підручників з початкового навчання мови іврит з огляду на критерії відбору змісту навчального матеріалу
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/705852/
|
|
Title |
Аналіз підручників з початкового навчання мови іврит з огляду на критерії відбору змісту навчального матеріалу
Analysis of textbooks in primary education Hebrew because of the selection criteria for the content of teaching material Анализ учебников по начальному обучению языка иврит с учетом критериев отбора содержания учебного материала |
|
Creator |
Бакуліна, Наталія Валеріївна
|
|
Subject |
37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
37.02 General questions of didactics and method 373 Kinds of school providing general education 81 Linguistics and languages |
|
Description |
У тезах проаналізовано базові критерії добору змісту підручників з початкового навчання мови іврит, які мають бути враховані під час конструювання сучасних підручників.
The thesis analyzes the basic criteria for selecting the content of textbooks from the initial Hebrew language teaching, which should be taken into account when constructing modern textbooks. В тезисах проанализированы базовые критерии отбора содержания учебников по начальному обучению языка иврит, которые должны быть учтены при конструировании современных учебников. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка
|
|
Date |
2009
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/705852/1/AR_08_NB.pdf
- Бакуліна, Наталія Валеріївна (orcid.org/0000-0002-8970-2660 <http://orcid.org/0000-0002-8970-2660>) (2009) Analysis of textbooks in primary education Hebrew because of the selection criteria for the content of teaching material In: Анатовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН УКраїни за 2008 рік Інститут педагогіки НАПН України, Педагогічна думка, м. Київ, Україна, pp. 198-200. |
|