Запис Детальніше

Науково-методичний супровід навчання української літератури учнів старшої школи

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713873/
http://undip.org.ua/upload/iblock/8c1/Anotovani.pdf
 
Title Науково-методичний супровід навчання української літератури учнів старшої школи
Scientific and methodological support for the study of Ukrainian literature in high school students
 
Creator Тименко, Валентина Миколаївна
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
373 Kinds of school providing general education
82 Literature
 
Description З метою оптимізації навчального процесу, а також максимального врахування індивідуальних запитів і потреб учнів старшої школи у процесі наукового дослідження вивчено й проаналізовано філософську, психолого-педагогічну, соціологічну, акмеологічну, навчально-методичну літературу, нормативні документи у галузі літературної освіти, дисертаційні роботи і монографічні розвідки, які частково розкривають деякі аспекти методики навчання української літератури на засадах
In order to optimize the educational process, as well as maximally take into account the individual needs and needs of high school students in the process of scientific research, philosophical, psychological and pedagogical, sociological, acmeological, educational and methodological literature, normative documents in the field of literary education, dissertation works and monographs were analyzed and analyzed. intelligence, which partly reveals some aspects of the methodology of teaching Ukrainian literature on an ambiguous basis
 
Publisher Педагогічна думка
 
Date 2015
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713873/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8%2C%202015-converted.pdf
- Тименко, Валентина Миколаївна (2015) Scientific and methodological support for the study of Ukrainian literature in high school students In: Анотовані результати науково-дослідної роботи Інституту педагогіки НАПН України за 2017 рік Педагогічна думка, м. Київ, Україна, p. 219. ISBN 978-966-644-398-5