Запис Детальніше

Філософія оцінювання в Новій українській школі

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713876/
 
Title Філософія оцінювання в Новій українській школі
Philosophy of assessment in the New Ukrainian school
Философия оценивания в Новой украинской школе
 
Creator Харченко, Наталія Вікторівна
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description У серпні Міністерством освіти і науки затверджено методичні рекомендації щодо оцінювання навчальних досягнень учнів першого класу в Новій українській школі. У документі запропоновано нову модель оцінювання, що дає змогу перевірити знання школярів в умовах компетентнісного навчання. До цього в Україні практики такого оцінювання не було. Учителі знали, як оцінити результати навчання (наприклад, кількість помилок у диктанті), проте не знали, як оцінити процес навчання й компетентності. Що і як зміниться в перевірці знань школярів відповідно до нового документа?
In August, the Ministry of Education and Science approved methodological recommendations on evaluation of educational achievements of first grade students in New Ukrainian school. The document proposes a new model of evaluation that
allows students to check knowledge in terms of competency training. Prior to that, there were no such practices in Ukraine. Teachers knew how evaluate the learning outcomes (eg, the number of errors in dictation); however, did not know how to evaluate the process of learning and competence. What and how will change in checking knowledge of students in accordance with the new document?
В августе Министерством образования и науки утверждены методические рекомендации по оценке учебных достижений учеников первого класса в Новой Украинские школе. В документе предложена новая модель оценки, позволяет проверить знания школьников в условиях компетентностного обучения. До этого в Украине практики такой оценки не было. Учителя знали, как оценить результаты обучения (например, количество ошибок в диктанте), однако не знали, как оценить процесс обучение и компетентности. Что и как изменится в проверке знаний школьников в соответствии с новым документом?
 
Publisher ТОВ "Видавнича група "Шкільний світ"
 
Date 2018
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713876/1/%D0%A5%D0%B0%D1%80%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE_6.pdf
- Харченко, Наталія Вікторівна (2018) Philosophy of assessment in the New Ukrainian school Директор школи, 10 (142). pp. 58-65.