Запис Детальніше

Методичні аспекти використання квестової педагогічної технології при формуванні здоров’язбережувальної компетентності в учнів з психофізичними порушеннями

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713895/
 
Title Методичні аспекти використання квестової педагогічної технології при формуванні здоров’язбережувальної компетентності в учнів з психофізичними порушеннями
Methodical aspects of the use of quest pedagogical technology in the formation of healthcare-saving competence in students with psychophysical disorders
 
Creator Гладченко, І. В.
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools
376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями.
 
Description В статті висвітлено методичні підходи до використання квесту в процесі формування життєвої компетентності учнів з порушеннями інтелектуального розвитку. Зазначено основні характеристики квесту як технології. Зокрема, розкрито структуру, види, переваги та особливості впровадження квестової технології в освітній процес.
The article reflects the methodological approaches to the use of the quest in the process of forming the life competence of students with intellectual disabilities. The main characteristics of the quest as a technology. In particular, the structure, types, advantages and features of the introduction of the technology’s of quest in the educational process.
 
Publisher Лабораторія олігофренопедагогіки Інституту спеціальної педагогіки НАПН України
 
Date 2017
 
Type Article
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713895/1/%D0%93%D0%BB%D0%B0%D0%B4%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%86.%D0%92.%2C%202017.pdf
- Гладченко, І. В. (orcid.org/0000-0002-2013-8053 <http://orcid.org/0000-0002-2013-8053>) (2017) Methodical aspects of the use of quest pedagogical technology in the formation of healthcare-saving competence in students with psychophysical disorders Теорія і практика спеціальної педагогіки та психології: до 100-річчя від дня народження професора І. Г. Єременка (9). pp. 30-39. ISSN 978-966-188-199-9