Засоби масової інформації як «четверта влада»
Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Засоби масової інформації як «четверта влада»
|
|
Creator |
Хоменко, О. С.
Слободянюк, А. В. |
|
Subject |
соціологія
засоби масової інформації влада принципи ідеальної влади методи втілення владної волі соціальні норми соціальні цінності роль громадської думки історико-соціологічний процесс |
|
Description |
В статті розглянуто поняття «влада», формування принципів ідеальної влади, її соціальні норми та цінності в регулюванні життєдіяльності суспільства, еволюція категорії влада в історико-соціологічному процесі, методи втілення владної волі, роль громадської думки у процесі демократизації влади, проаналізовано вплив засобів масової інформації (ЗМІ) на суспільство, розглянуто їх роль та місце у політичному житті країни.
The article discusses the concept of "power", the formation of the principles of ideal power, its social norms and values in regulating the society's life. Evolution of the category of power in the historical and sociological process, methods of the implementation of the will of power, the role of public opinion in the process of democratization of power, analyzed the influence of the media Media) to society, their role and place in the political life of the country are considered. |
|
Date |
2019-01-23T15:16:20Z
2019-01-23T15:16:20Z 2017 |
|
Type |
Thesis
|
|
Identifier |
Хоменко О. С. Засоби масової інформації як «четверта влада» [Електронний ресурс] / О. С. Хоменко, А. В. Слободянюк // Матеріали міжнародної науково-технічної конференції «Наукові проблеми державотворення України», Вінниця, 7-8 листопада 2017 р. : електронне мережне наукове видання. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2017. – С. 111-114.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23385 316.4 |
|
Language |
uk_UA
|
|
Relation |
Матеріали міжнародної науково-технічної конференції «Наукові проблеми державотворення України», ВНТУ, Вінниця, 7-8 листопада 2017 р. : 111-114.
mass media power society evolution of the category of power historical and sociological process research of power principles of ideal power subject of power methods of embodiment of authority social norms social values role of public opinion |
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
ВНТУ
|
|