Запис Детальніше

Засоби масової інформації як «четверта влада»

Репозитарій Вінницького Національного Технічного Університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Засоби масової інформації як «четверта влада»
 
Creator Хоменко, О. С.
Слободянюк, А. В.
 
Subject соціологія
засоби масової інформації
влада
принципи ідеальної влади
методи втілення владної волі
соціальні норми
соціальні цінності
роль громадської думки
історико-соціологічний процесс
 
Description В статті розглянуто поняття «влада», формування принципів ідеальної влади, її соціальні норми та цінності в регулюванні життєдіяльності суспільства, еволюція категорії влада в історико-соціологічному процесі, методи втілення владної волі, роль громадської думки у процесі демократизації влади, проаналізовано вплив засобів масової інформації (ЗМІ) на суспільство, розглянуто їх роль та місце у політичному житті країни.
The article discusses the concept of "power", the formation of the principles of ideal power, its social norms and values in regulating the society's life. Evolution of the category of power in the historical and sociological process, methods of the implementation of the will of power, the role of public opinion in the process of democratization of power, analyzed the influence of the media Media) to society, their role and place in the political life of the country are considered.
 
Date 2019-01-23T15:16:20Z
2019-01-23T15:16:20Z
2017
 
Type Thesis
 
Identifier Хоменко О. С. Засоби масової інформації як «четверта влада» [Електронний ресурс] / О. С. Хоменко, А. В. Слободянюк // Матеріали міжнародної науково-технічної конференції «Наукові проблеми державотворення України», Вінниця, 7-8 листопада 2017 р. : електронне мережне наукове видання. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2017. – С. 111-114.
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23385
316.4
 
Language uk_UA
 
Relation Матеріали міжнародної науково-технічної конференції «Наукові проблеми державотворення України», ВНТУ, Вінниця, 7-8 листопада 2017 р. : 111-114.
mass media
power
society
evolution of the category of power
historical and sociological process
research of power
principles of ideal power
subject of power
methods of embodiment of authority
social norms
social values
role of public opinion
 
Format application/pdf
 
Publisher ВНТУ