DIGITAL PERFORMANCE AS A TOOL OF A NON-TRADITIONAL ADVERTISING IN THE SYSTEM OF STAKEHOLDERS-ORIENTED CORPORATE SECURITY
Цифровой репозиторий Харьковской национальной академии городского хозяйства (ХНАГХ)
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
DIGITAL PERFORMANCE AS A TOOL OF A NON-TRADITIONAL ADVERTISING IN THE SYSTEM OF STAKEHOLDERS-ORIENTED CORPORATE SECURITY
|
|
Creator |
Rainer, Michaeli
Momot, D. T. |
|
Subject |
Innovations in Accounting and Analytical Support and Management of Financial and Economic Security of State, Region, Business Entities – multidisciplinary approach (2018)
|
|
Date |
2018-11
|
|
Type |
Доклад на конференции или семинаре
NonPeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Identifier |
http://eprints.kname.edu.ua/51243/1/ilovepdf_com-8-9.pdf
Rainer, Michaeli и Momot, D. T. (2018) DIGITAL PERFORMANCE AS A TOOL OF A NON-TRADITIONAL ADVERTISING IN THE SYSTEM OF STAKEHOLDERS-ORIENTED CORPORATE SECURITY. In: VII Міжнародна науково-практична інтернет-конференція для здобувачів вищої освіти і молодих науковців "Інновації в обліково-аналітичному забезпеченні та управлінні фінансово-економічною безпекою держави, регіону, суб’єктів господарювання", 15–16 листопада 2018 р., м. Харків. |
|
Relation |
http://eprints.kname.edu.ua/51243/
|
|