Запис Детальніше

Iлюзія знання як помилка метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation https://eprints.oa.edu.ua/7504/
 
Title Iлюзія знання як помилка метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності
 
Creator Каламаж, Р. В. (R. Kalamazh)
Августюк, М. M. (M. Avgustiuk)
 
Subject Психологія
 
Description У статті розглянуто ілюзію знання як помилку метакогнітивного моніторингу, яка виникає внаслідок надмірної суб’єктивної впевненості у знанні, що не відповідає об’єктивній успішності виконання завдання. Визначено роль ілюзії знання у продуктивності навчальної діяльності. Зокрема, пояснено причини та механізми виникнення ілюзії знання, її негативні наслідки
в навчальній діяльності студентів, окреслено шляхи нівелювання негативного впливу ілюзії знання на ефективність навчальної діяльності.
(The paper highlights the illusion of knowing regarded as metacognitive monitoring error resulting from subjective overconfi dence in knowing that does not meet the objective success of task performance. We analyze the role of the illusion of knowing in the productivity of educational activity. In particular, we explain the reasons and mechanisms of the illusion of knowing, its negative consequences in the educational activity of students, outline the possible ways of the annihilation of the negative infl uence of the illusion of knowing on the effectiveness of educational activity.)
 
Publisher Видавництво Національного університету "Острозька академія"
 
Date 2016
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier https://eprints.oa.edu.ua/7504/1/4.pdf
Каламаж, Р. В. (R. Kalamazh) та Августюк, М. M. (M. Avgustiuk) (2016) Iлюзія знання як помилка метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.4). с. 19-29. ISSN 2415–7384