Iлюзія знання як помилка метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності
Цифровий архів НаУОА
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
https://eprints.oa.edu.ua/7504/
|
|
Title |
Iлюзія знання як помилка метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності
|
|
Creator |
Каламаж, Р. В. (R. Kalamazh)
Августюк, М. M. (M. Avgustiuk) |
|
Subject |
Психологія
|
|
Description |
У статті розглянуто ілюзію знання як помилку метакогнітивного моніторингу, яка виникає внаслідок надмірної суб’єктивної впевненості у знанні, що не відповідає об’єктивній успішності виконання завдання. Визначено роль ілюзії знання у продуктивності навчальної діяльності. Зокрема, пояснено причини та механізми виникнення ілюзії знання, її негативні наслідки в навчальній діяльності студентів, окреслено шляхи нівелювання негативного впливу ілюзії знання на ефективність навчальної діяльності. (The paper highlights the illusion of knowing regarded as metacognitive monitoring error resulting from subjective overconfi dence in knowing that does not meet the objective success of task performance. We analyze the role of the illusion of knowing in the productivity of educational activity. In particular, we explain the reasons and mechanisms of the illusion of knowing, its negative consequences in the educational activity of students, outline the possible ways of the annihilation of the negative infl uence of the illusion of knowing on the effectiveness of educational activity.) |
|
Publisher |
Видавництво Національного університету "Острозька академія"
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
application/pdf
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
https://eprints.oa.edu.ua/7504/1/4.pdf
Каламаж, Р. В. (R. Kalamazh) та Августюк, М. M. (M. Avgustiuk) (2016) Iлюзія знання як помилка метакогнітивного моніторингу навчальної діяльності. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.4). с. 19-29. ISSN 2415–7384 |
|