Підготовка батьків до формування у підлітків національно-культурної ідентичності: реалізація диференційованого підходу
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713941/
|
|
Title |
Підготовка батьків до формування у підлітків національно-культурної ідентичності: реалізація диференційованого підходу
Preparing parents to form teenagers of national-cultural identity: implementation of a differentiated approach |
|
Creator |
Докукіна, Олена Михайлівна
|
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.04 Education in relation to the educand, pupil. Guidance 37.09 Organization of instruction |
|
Description |
Розглянуто особливості підготовки батьків до формування у підлітків національно-культурної ідентичності. Запропоновано зміст і форми роботи з батьками з підвищення їх виховних можливостей щодо формування у підлітків національно-культурної ідентичності.
The peculiarities of preparation of parents to the formation of adolescents of national-cultural identity are considered. The content and forms of working with parents on increasing their educational opportunities regarding the formation of national-cultural identity among adolescents is proposed. |
|
Publisher |
НАІР
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713941/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_%D0%94%D0%BE%D0%BA%D1%83%D0%BA%D1%96%D0%BD%D0%B0%20%D0%9E.%D0%9C.%20%D0%94%D0%B8%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD__docx.%20%D0%94%D0%B8%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD__docx.%20%D0%94%D0%B8%D1%84%D0%B5%D1%80%D0%B5%D0%BD__docx.pdf
- Докукіна, Олена Михайлівна (orcid.org/0000-0002-5773-2224 <http://orcid.org/0000-0002-5773-2224>) (2018) Preparing parents to form teenagers of national-cultural identity: implementation of a differentiated approach Всеукраїнська науково-практична конференція "Особистість у просторі виховних інновацій", м. Київ, 18-19 жовтня 2018 року. pp. 112-117. ISSN ISBN 978-966-2716-99-3 |
|