Запис Детальніше

Міжнародний вимір шкільного куррикулуму: модернізаційний аспект

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/713947/
 
Title Міжнародний вимір шкільного куррикулуму: модернізаційний аспект
International dimension of school curriculum: modernization aspect
 
Creator Lokshyna, O.I.
 
Subject 37.01/.09 Special auxiliary table for theory, principles, methods and organization of education
373 Kinds of school providing general education
 
Description Шкільний курикулум як трансляційна модель суспільного досвіду чутлива до перетворень, які відбуваються в суспільстві. Це призводить до постійної модернізації навчального плану. Рух до його модернізації характеризується прогресивністю - від використання вертикальної моделі до збагачення її додатковими рівнями (регіональними / місцевими) і залученням нових агентів (шкіл, вчителів, батьків, громадськості, ЗМІ). У 21 столітті в умовах глобалізації та підвищення ролі міжнародних організацій у розробці навчальних планів можна простежити уніфікацію підходів до її модернізації. Однак його частота і характер визначаються національними особливостями кожної країни.
School curriculum as a translational model of public experience is sensitive to the transformations that occur in a society. It leads to a permanent modernization of the curriculum. The movement to modernize it is characterized by progressiveness – from using A vertical model to enriching it with additional levels (regional/local) and attracting new agents (schools, teachers, parents, the public, mass media). In the 21-st century under globalization and increasing the role of inter- national organizations in curriculum development one can trace unification of approaches to its modernization. However its frequency and character are defined by the national peculiarities of each country.
 
Publisher „Lyceum”
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/713947/1/Curriculum%20I%C8%98E-pages-27-29.pdf
- Lokshyna, O.I. (orcid.org/0000-0001-5097-9171 <http://orcid.org/0000-0001-5097-9171>) (2018) International dimension of school curriculum: modernization aspect In: Тези доповіді Міжнародної наукової конференції «Шкільний курикулум: проблеми і можливості для розвитку» (7 - 8 грудня 2018 р., м. Кишинів, Молдова) „Lyceum”, м. Кишинів, Молдова, pp. 27-29. ISBN 978-9975-48