Запис Детальніше

Вивчення синтаксису у 8-9 класах на засадах комунікативно-діяльнісного підходу

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714016/
 
Title Вивчення синтаксису у 8-9 класах на засадах комунікативно-діяльнісного підходу
Study of syntax in grades 8-9 on the basis of communicative-activity approach
 
Creator Новосьолова, Валентина Іванівна
 
Subject 373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages
 
Description Статтю присвячено науковому обґрунтуванню сутності й змістового наповнення понять «підхід до навчання», «комунікативно-діяльнісний підхід»; розгляду переваг комунікативно-діяльнісного підходу до навчання української мови, зокрема, до вивчення синтаксису й пунктуації української мови у 8-9 класах. Автором зосереджено увагу на необхідності опанування учнями особливостями функціонування синтаксичних конструкцій у різних мовленнєвих ситуаціях, навчання синтаксису на рівні тексту.
The article is devoted to scientific substantiation of essence and content for the "learning approach", "communicative activity approach"; consider the benefits of communicative and active approach to learning the Ukrainian language, in particular, to the study of syntax and punctuation of the Ukrainian language in grades 8-9. The author focused on the need to give students the peculiarities of the functioning of syntactic constructions in different speech situations, learning the syntax at the text.
 
Publisher Інститут педагогіки НАПН України
 
Date 2015
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714016/1/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%8C%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE-%D0%B4%D1%96%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%B9.pdf
- Новосьолова, Валентина Іванівна (2015) Study of syntax in grades 8-9 on the basis of communicative-activity approach Українська мова і література в школі, 2 (120). pp. 15-19.