Вивчення синтаксису у 8-9 класах на засадах комунікативно-діяльнісного підходу
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714016/
|
|
Title |
Вивчення синтаксису у 8-9 класах на засадах комунікативно-діяльнісного підходу
Study of syntax in grades 8-9 on the basis of communicative-activity approach |
|
Creator |
Новосьолова, Валентина Іванівна
|
|
Subject |
373 Kinds of school providing general education
81 Linguistics and languages |
|
Description |
Статтю присвячено науковому обґрунтуванню сутності й змістового наповнення понять «підхід до навчання», «комунікативно-діяльнісний підхід»; розгляду переваг комунікативно-діяльнісного підходу до навчання української мови, зокрема, до вивчення синтаксису й пунктуації української мови у 8-9 класах. Автором зосереджено увагу на необхідності опанування учнями особливостями функціонування синтаксичних конструкцій у різних мовленнєвих ситуаціях, навчання синтаксису на рівні тексту.
The article is devoted to scientific substantiation of essence and content for the "learning approach", "communicative activity approach"; consider the benefits of communicative and active approach to learning the Ukrainian language, in particular, to the study of syntax and punctuation of the Ukrainian language in grades 8-9. The author focused on the need to give students the peculiarities of the functioning of syntactic constructions in different speech situations, learning the syntax at the text. |
|
Publisher |
Інститут педагогіки НАПН України
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714016/1/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%BE%D1%81%D1%8C%D0%BE%D0%BB%D0%BE%D0%B2%D0%B0_%D0%9A%D0%BE%D0%BC%D1%83%D0%BD%D1%96%D0%BA%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%BD%D0%BE-%D0%B4%D1%96%D1%8F%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%B8%D0%B9.pdf
- Новосьолова, Валентина Іванівна (2015) Study of syntax in grades 8-9 on the basis of communicative-activity approach Українська мова і література в школі, 2 (120). pp. 15-19. |
|