Хімічний модуль інтегрованого підручника з природознавства для школи: зміст, струкутра, концептуальні засади
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714018/
http://www.dovkillya.org.ua/20170718122/naukova-dialnist/naukovi-prasi/122-tekhnologiji-integratsiji-zmistu-osviti.html |
|
Title |
Хімічний модуль інтегрованого підручника з природознавства для школи: зміст, струкутра, концептуальні засади
Chemical Module of the Integrated Textbook on Natural Science for the School: Content, Structure, Conceptual Basis |
|
Creator |
Ляшенко, А. Х.
Коваленко, Валерій Сергійович |
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Викладено деякі ідеї щодо створення інтегрованого підручника з природознавства для старшої школи, основні принципи відбору та структурування матеріалу його хімічного модуля.
The main ideas used for creating an integration textbook of nature for high school. The main principles of selection and structuring of material for its chemical component are represented. |
|
Publisher |
ПОІППО ім. М.В. Остроградського
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714018/1/%D0%9B%D1%8F%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%90.%D0%A5.%2C%20%D0%9A%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%92.%D0%A1.%20%D0%A5%D1%96%D0%BC%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BB%D1%8C%20%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%80.%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20_%D0%9F%D1%80%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE_.pdf
- Ляшенко, А. Х. (orcid.org/0000-0003-1331-3383 <http://orcid.org/0000-0003-1331-3383>) and Коваленко, Валерій Сергійович (2017) Chemical Module of the Integrated Textbook on Natural Science for the School: Content, Structure, Conceptual Basis Technologies of Integration of the Content of Education (7). pp. 72-76. |
|