Запис Детальніше

Хімічний модуль інтегрованого підручника з природознавства для школи: зміст, струкутра, концептуальні засади

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714018/
http://www.dovkillya.org.ua/20170718122/naukova-dialnist/naukovi-prasi/122-tekhnologiji-integratsiji-zmistu-osviti.html
 
Title Хімічний модуль інтегрованого підручника з природознавства для школи: зміст, струкутра, концептуальні засади
Chemical Module of the Integrated Textbook on Natural Science for the School: Content, Structure, Conceptual Basis
 
Creator Ляшенко, А. Х.
Коваленко, Валерій Сергійович
 
Subject 37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
373 Kinds of school providing general education
 
Description Викладено деякі ідеї щодо створення інтегрованого підручника з природознавства для старшої школи, основні принципи відбору та структурування матеріалу його хімічного модуля.
The main ideas used for creating an integration textbook of nature for high school. The main principles of selection and structuring of material for its chemical component are
represented.
 
Publisher ПОІППО ім. М.В. Остроградського
 
Date 2017
 
Type Article
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714018/1/%D0%9B%D1%8F%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%90.%D0%A5.%2C%20%D0%9A%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%92.%D0%A1.%20%D0%A5%D1%96%D0%BC%D1%96%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%B9%20%D0%BC%D0%BE%D0%B4%D1%83%D0%BB%D1%8C%20%D1%96%D0%BD%D1%82%D0%B5%D0%B3%D1%80.%20%D0%BF%D1%96%D0%B4%D1%80%D1%83%D1%87%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0%20_%D0%9F%D1%80%D0%B8%D1%80%D0%BE%D0%B4%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE_.pdf
- Ляшенко, А. Х. (orcid.org/0000-0003-1331-3383 <http://orcid.org/0000-0003-1331-3383>) and Коваленко, Валерій Сергійович (2017) Chemical Module of the Integrated Textbook on Natural Science for the School: Content, Structure, Conceptual Basis Technologies of Integration of the Content of Education (7). pp. 72-76.