Анонімне анкетування студентів як один із інструментів удосконалення лекційного процесу у закладі вищої освіти
Цифровий Репозиторій - Інтелектуальні Фонди Буковинського державного медичного університету
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
Анонімне анкетування студентів як один із інструментів удосконалення лекційного процесу у закладі вищої освіти
|
|
Creator |
Кметь, Тарас Ігорович
|
|
Subject |
удосконалення лекційного процесу
анонімне анкетування студентів професійно значущі якості викладача совершенствование лекционного процесса анонимное анкетирование студентов профессионально значимые качества преподавателя anonymous questionnaire of students lecture process improvement professionally important features of a lecturer |
|
Description |
У статті проаналізовані питання, пов’язані з проблемою підвищення ефективності лекційного процесу за сучасних умов реформування системи вищої освіти. У результаті проведеного аналізу підсумків анонімного опитування студентів зроблено висновок про доцільність грамотного поєднання у професійній діяльності лектора традиційних і нетрадиційних методів викладання, необхідність постійного удосконалення професійних та особистих якостей викладача. Процедуру анкетування студентів можна розглядати як один із важливих інструментів удосконалення педагогічного процесу, оскільки аналіз отриманих даних дозволяє виявити недоліки та намітити шляхи оптимізації навчального процесу з метою підвищення якості підготовки фахівців медичного профілю.
|
|
Date |
2019-01-25T09:43:05Z
2019-01-25T09:43:05Z 2018 |
|
Type |
Article
|
|
Identifier |
УДК 378.147.091.32:303.621.33]-057.875
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14673 |
|
Language |
other
|
|
Format |
application/pdf
|
|
Publisher |
Буковинський медичний вісник
|
|