Запис Детальніше

Анонімне анкетування студентів як один із інструментів удосконалення лекційного процесу у закладі вищої освіти

Цифровий Репозиторій - Інтелектуальні Фонди Буковинського державного медичного університету

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title Анонімне анкетування студентів як один із інструментів удосконалення лекційного процесу у закладі вищої освіти
 
Creator Кметь, Тарас Ігорович
 
Subject удосконалення лекційного процесу
анонімне анкетування студентів
професійно значущі якості викладача
совершенствование лекционного процесса
анонимное анкетирование студентов
профессионально значимые качества преподавателя
anonymous questionnaire of students
lecture process improvement
professionally important features of a lecturer
 
Description У статті проаналізовані питання, пов’язані з проблемою підвищення ефективності лекційного процесу за сучасних умов реформування системи вищої освіти. У результаті проведеного аналізу підсумків анонімного опитування студентів зроблено висновок про доцільність грамотного поєднання у професійній діяльності лектора традиційних і нетрадиційних методів викладання, необхідність постійного удосконалення професійних та особистих якостей викладача. Процедуру анкетування студентів можна розглядати як один із важливих інструментів удосконалення педагогічного процесу, оскільки аналіз отриманих даних дозволяє виявити недоліки та намітити шляхи оптимізації навчального процесу з метою підвищення якості підготовки фахівців медичного профілю.
 
Date 2019-01-25T09:43:05Z
2019-01-25T09:43:05Z
2018
 
Type Article
 
Identifier УДК 378.147.091.32:303.621.33]-057.875
http://dspace.bsmu.edu.ua:8080/xmlui/handle/123456789/14673
 
Language other
 
Format application/pdf
 
Publisher Буковинський медичний вісник