Варіативність змісту освіти як чинник розвитку інтелектуально-творчих умінь учнів початкової школи
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/14910/
|
|
Title |
Варіативність змісту освіти як чинник розвитку інтелектуально-творчих умінь учнів початкової школи
Вариативность содержания образования как фактор развития интеллектуально-творческих умений учащихся начальной школы Variability of education content as factor of the development intellectual and creative skills of primary school pupils |
|
Creator |
Мартиненко, Світлана Миколаївна
Нечипоренко, Катерина Петрівна |
|
Subject |
Index Copernicus
РИНЦ Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування) |
|
Description |
У статті здійснено ретроспективний аналіз варіативності змісту освіти; розкрито його можливості для розвитку інтелектуально-творчих умінь учнів початкової школи; проаналізовано інваріантну та варіативну складові навчального плану, виникнення інтегрованих підручників; охарактеризовано сутність і зміст авторських курсів «Логіка.2-4 класи», «Розвиток продуктивного мислення.1-4 класи» з метою визначення їх впливу на розвиток інтелектуально-творчих умінь школярів
В статье осуществлен ретроспективный анализ вариативности содержания образования; раскрыто его возможности для развития интеллектуально-творческих умений учащихся начальной школы; проанализированы инвариантную и вариативную составляющие учебного плана, возникновение интегрированных учебников; охарактеризованы сущность и содержание авторских курсов «Логика.2-4 классы», «Развитие продуктивного мышления.1-4 классы» с целью определения их влияния на развитие интеллектуально-творческих умений школьников The article presents the retrospective analysis of the variability of education content; determines its potential for the development of intellectual and creative skills of primary school pupils; analyzes unvariable and variable components of the curriculum, the history of nascency of integrated textbooks; characterizes the content of unique courses "Logika.2-4 classes", "Development of productive thinking.1-4 classes" to determine their influence on the development of intellectual and creative skills of primary school pupils |
|
Publisher |
ТОВ "Видавничий дім "Гельветика""
|
|
Date |
2016
|
|
Type |
Стаття
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/14910/1/S_Martynenko_K_Nechyporenko_MV_7%2834%29_2016.pdf
Мартиненко, Світлана Миколаївна та Нечипоренко, Катерина Петрівна (2016) Варіативність змісту освіти як чинник розвитку інтелектуально-творчих умінь учнів початкової школи Молодий вчений (7(34)). с. 442-445. ISSN 2304-5809 |
|