Запис Детальніше

Варіативність змісту освіти як чинник розвитку інтелектуально-творчих умінь учнів початкової школи

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/14910/
 
Title Варіативність змісту освіти як чинник розвитку інтелектуально-творчих умінь учнів початкової школи
Вариативность содержания образования как фактор развития интеллектуально-творческих умений учащихся начальной школы
Variability of education content as factor of the development intellectual and creative skills of primary school pupils
 
Creator Мартиненко, Світлана Миколаївна
Нечипоренко, Катерина Петрівна
 
Subject Index Copernicus
РИНЦ
Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування)
 
Description У статті здійснено ретроспективний аналіз варіативності змісту освіти; розкрито його можливості для розвитку інтелектуально-творчих умінь учнів початкової школи; проаналізовано інваріантну та варіативну складові навчального плану, виникнення інтегрованих підручників; охарактеризовано сутність і зміст авторських курсів «Логіка.2-4 класи», «Розвиток продуктивного мислення.1-4 класи» з метою визначення їх впливу на розвиток інтелектуально-творчих умінь школярів
В статье осуществлен ретроспективный анализ вариативности содержания образования; раскрыто его возможности для развития интеллектуально-творческих умений учащихся начальной школы; проанализированы инвариантную и вариативную составляющие учебного плана, возникновение интегрированных учебников; охарактеризованы сущность и содержание авторских курсов «Логика.2-4 классы», «Развитие продуктивного мышления.1-4 классы» с целью определения их влияния на развитие интеллектуально-творческих умений школьников
The article presents the retrospective analysis of the variability of education content; determines its potential for the development of intellectual and creative skills of primary school pupils; analyzes unvariable and variable components of the curriculum, the history of nascency of integrated textbooks; characterizes the content of unique courses "Logika.2-4 classes", "Development of productive thinking.1-4 classes" to determine their influence on the development of intellectual and creative skills of primary school pupils
 
Publisher ТОВ "Видавничий дім "Гельветика""
 
Date 2016
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/14910/1/S_Martynenko_K_Nechyporenko_MV_7%2834%29_2016.pdf
Мартиненко, Світлана Миколаївна та Нечипоренко, Катерина Петрівна (2016) Варіативність змісту освіти як чинник розвитку інтелектуально-творчих умінь учнів початкової школи Молодий вчений (7(34)). с. 442-445. ISSN 2304-5809