Запис Детальніше

Використання екосистеми Go-Lab для організації дослідницького навчання

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26045/
http://openedu.kubg.edu.ua/journal/index.php/openedu/index#.XCNEiy1eOuU
 
Title Використання екосистеми Go-Lab для організації дослідницького навчання
 
Creator Вембер, Вікторія Павлівна
 
Subject Erih Plus
Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування)
 
Description У статті окреслено проблему погіршення якості підготовки фахівців в галузі точних та інженерних наук, низької мотивації випускників шкіл до вибору інженерних професій. Одним з інструментів покращення якості природничо-математичної та технологічної освіти є STEM-освіта та впровадження технології дослідницького навчання. Проаналізовано особливості технології дослідницького навчання (Inquiry Based Learning) та можливості екосистеми Go-Lab для організації дослідницького навчання. Розглянуто моделі дослідницького циклу, запропоновані різними авторами, та їх особливості. Описано модель дослідницького циклу Go-Lab, в якій виділено п’ять основних фаз (етапів) та кілька підфаз. Представлено структуру екосистеми Go-Lab, однією з складових якої є портал Go-Lab, що містить перелік доступних віртуальних лабораторій, додатків, які можуть бути використані при створенні дослідницьких навчальних просторів, набір доступних до використання дослідницьких просторів тощо. Представлено критерії пошуку лабораторій та дослідницьких навчальних просторів на порталі Go-Lab, зокрема за навчальним предметом, за основними науковими ідеями, за типом лабораторій, за віком учнів, для яких призначені ресурси, за мовою інтерфейсу, яка підтримується. Ще однією складовою екосистеми Go-Lab є середовище Graasp для створення та використання дослідницьких навчальних просторів (Inquiry Learning Spases – ILS). Проаналізовано можливості використання віртуальних лабораторій з порталу Phet.Colorado. Реалізацію запропонованих підходів продемонстровано на прикладі розробки тренінгів та семінарів для студентів та викладачів дисциплін, дотичних до STEM.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2018
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26045/1/V_Vember_VOESSU_4_2018_FITU.pdf
Вембер, Вікторія Павлівна (2018) Використання екосистеми Go-Lab для організації дослідницького навчання Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету (2 (5)). с. 39-48. ISSN 2414-0325