Запис Детальніше

АВТОКОЛИВАННЯ ОПОР ШАСІ ЛІТАКА ПРИ ЗНАЧНОМУ НЕЛІНІЙНОМУ ТЕРТІ

Наукові журнали НАУ

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Title АВТОКОЛИВАННЯ ОПОР ШАСІ ЛІТАКА ПРИ ЗНАЧНОМУ НЕЛІНІЙНОМУ ТЕРТІ
Self-oscillations of aircraft landing gear shock-strut at considerable non-linear friction
Автоколебания опор шасси самолета при значительном нелинейном трении
 
Creator Шифрин, Б.М.; Державна льотна академія України
 
Subject
629.7.015.4

629.7.015.4

629.7.015.4
 
Description  Розглянуто автоколивання опор шасі літака при  e>1. Отримані результати оцінки впливу конструктивно-експлуатаційних факторів на динамічне навантаження частин літака доцільно враховувати при розслідуванні причин авіаційних подій
 The report considers self-oscillations at ε >1. The previous works were dedicated to the elastic frictional L.G. shock strut oscillations, the mathematical model of which is a non-linear differential equation with low ε parameter of its right-hand part.
 Рассмотрены автоколебания опор шасси самолета при ε >1. Полученные результаты оценки влияния конструктивно-эксплуатационных факторов на динамическую нагрузку частей самолета целесообразно учитывать при расследовании авиационных происшествий.
 
Publisher National Aviation University
 
Contributor


 
Date 2012-07-09
 
Type


 
Format application/msword
 
Identifier http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/989
 
Source Proceedings of National Aviation University; Том 19, № 1 (2004); 106
Вісник Національного авіаційного університету; Том 19, № 1 (2004); 106
Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 19, № 1 (2004); 106
 
Language uk