АВТОКОЛИВАННЯ ОПОР ШАСІ ЛІТАКА ПРИ ЗНАЧНОМУ НЕЛІНІЙНОМУ ТЕРТІ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
АВТОКОЛИВАННЯ ОПОР ШАСІ ЛІТАКА ПРИ ЗНАЧНОМУ НЕЛІНІЙНОМУ ТЕРТІ
Self-oscillations of aircraft landing gear shock-strut at considerable non-linear friction Автоколебания опор шасси самолета при значительном нелинейном трении |
|
Creator |
Шифрин, Б.М.; Державна льотна академія України
|
|
Subject |
—
629.7.015.4 — 629.7.015.4 — 629.7.015.4 |
|
Description |
Розглянуто автоколивання опор шасі літака при e>1. Отримані результати оцінки впливу конструктивно-експлуатаційних факторів на динамічне навантаження частин літака доцільно враховувати при розслідуванні причин авіаційних подій
The report considers self-oscillations at ε >1. The previous works were dedicated to the elastic frictional L.G. shock strut oscillations, the mathematical model of which is a non-linear differential equation with low ε parameter of its right-hand part. Рассмотрены автоколебания опор шасси самолета при ε >1. Полученные результаты оценки влияния конструктивно-эксплуатационных факторов на динамическую нагрузку частей самолета целесообразно учитывать при расследовании авиационных происшествий. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-07-09
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/989
|
|
Source |
Proceedings of National Aviation University; Том 19, № 1 (2004); 106
Вісник Національного авіаційного університету; Том 19, № 1 (2004); 106 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 19, № 1 (2004); 106 |
|
Language |
uk
|
|