Феномен відеогри в соціальному бутті сучасної людини
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26068/
978-617-7009-28-2 |
|
Title |
Феномен відеогри в соціальному бутті сучасної людини
|
|
Creator |
Горбань, Олександр Володимирович
Малецька, Марія Олександрівна |
|
Subject |
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
|
|
Description |
У статті розкривається сутність відеогри як особливого феномену соціальної реальності сучасної людини. На основі аналізу існуючого наукового дискурсу зроблено висновок про необхідність запровадження єдиної класифікаційної системи, потреба в якій постає при здійсненні якісних досліджень теорії відеогри. Розгалужена методологічна система, що включає в себе детальну класифікацію відеоігор, дозволить аргументовано порівнювати окремі відеоігри між собою, враховуючи всі їх особливості. Філософське осмислення відеогри можливе лише з урахуванням такої класифікації, намагання ж охопити відеоігри як один узагальнений феномен призводить до висновків про неможливість формування філософії відеоігор. Тому методологія відеоігор має включати в себе їх детальну класифікацію, а також визначати співвідношення у кожній окремій грі наративу та дії
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26068/1/O_Horban_H_38_IFF.pdf
Горбань, Олександр Володимирович та Малецька, Марія Олександрівна (2018) Феномен відеогри в соціальному бутті сучасної людини Humanitarium, 3 (39). с. 18-27. |
|