ЕЛЕКТРОІСКРОВЕ ЛЕГУВАННЯ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ТРИБОТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ДЕТАЛЕЙ АВІАЦІЙНОЇ ТЕХНІКИ
Наукові журнали НАУ
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Title |
ЕЛЕКТРОІСКРОВЕ ЛЕГУВАННЯ ДЛЯ ПІДВИЩЕННЯ ТРИБОТЕХНІЧНИХ ХАРАКТЕРИСТИК ДЕТАЛЕЙ АВІАЦІЙНОЇ ТЕХНІКИ
Electro-sparck alloying for raising the tribotechnical features of aircraft technology details Электроискровое легирование для повышения триботехнических характеристик деталей авиационной техники |
|
Creator |
Щепетов, В.В.; Інститут транспортних технологій НАУ
Довгаль, А.Г.; Інститут транспортних технологій НАУ Бурдюженко, Л.В.; Інститут транспортних технологій НАУ |
|
Subject |
—
629.735.018.4:620.178.16(045) — 629.735.018.4:620.178.16(045) — 629.735.018.4:620.178.16(045) |
|
Description |
Проведено системний аналіз існуючих методів поверхневого зміцнення та порівняння їх особливостей з електроіскровим легуванням. Доведено перспективність застосування електроіскрового легування. Виявлено позитивний вплив електроіскрового легування на зносостійкість деталей авіаційної техніки
System analysis of existing methods surface hardening and comparison of their particularities with electro-sparck alloying is made. Advantage of using electro-sparck alloying is proved and that is a reason for its investigation. Positive influence electro-sparck alloying on wear resistance is discovered Проведены системный анализ существующих методов поверхностного упрочнения и сравнение их особенностей с электроискровым легированием. Доказана перспективность применения электроискрового легирования. Обнаружено положительное влияние электроискрового легирования на износостойкость деталей авиационной техники. |
|
Publisher |
National Aviation University
|
|
Contributor |
—
— — |
|
Date |
2012-07-09
|
|
Type |
—
— — |
|
Format |
application/msword
|
|
Identifier |
http://jrnl.nau.edu.ua/index.php/visnik/article/view/990
|
|
Source |
Proceedings of National Aviation University; Том 19, № 1 (2004); 83
Вісник Національного авіаційного університету; Том 19, № 1 (2004); 83 Вісник Національного Авіаційного Університету; Том 19, № 1 (2004); 83 |
|
Language |
uk
|
|