Запис Детальніше

Оптимізація методів навчання граматики української мови майбутніх учителів-словесників на засадах текстоцентричного підходу

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26110/
http://molodyvcheny.in.ua/ua/archive/58/
 
Title Оптимізація методів навчання граматики української мови майбутніх учителів-словесників на засадах текстоцентричного підходу
Оптимизация методов обучения грамматики украинского языка будущих учителей словесности на основе текстоцентрического подхода
Optimization of teaching ukrainian grammar methods of future language teachers using the text based approach
 
Creator Горохова, Тетяна Олександрівна
 
Subject Index Copernicus
РИНЦ
Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування)
 
Description У статті охарактеризовано основні методи навчання граматики майбутніх учителів української мови і літератури на засадах текстоцентричного підходу. Визначено текстоцентричний підхід як методологічний орієнтир у навчанні граматики української мови, що дає змогу розглядати граматичні явища в межах цілісного мовного масиву. Обґрунтовано доцільність застосування описаних методів на різних етапах процесу навчання граматики: орієнтування, виконання, контролю і корекції.
В статье охарактеризованы основные методы обучения грамматики будущих учителей украинского языка и литературы на основе текстоцентрического подхода. Определен текстоцентрический подход как методологический ориентир в обучении грамматике украинского языка, который позволяет рассматривать грамматические явления в пределах целостного языкового массива. Обоснована целесообразность применения описанных методов на различных этапах процесса обучения грамматике: ориентирования, выполнения, контроля и коррекции.
The main methods of teaching the grammar of future teachers of the Ukrainian language and literature on the text based approach are described in the article. The text based approach is defined as a methodological reference point in teaching the Ukrainian grammar, which allows us to consider grammatical phenomena within an integral language array. The expediency of using the described methods at various stages of the learning process of grammar is grounded: orientation, execution, control and correction.
 
Date 2018
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language ru
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26110/1/T_Horokhova_MU_58_IF.pdf
Горохова, Тетяна Олександрівна (2018) Оптимізація методів навчання граматики української мови майбутніх учителів-словесників на засадах текстоцентричного підходу Молодий вчений (6 (58)). с. 138-141. ISSN 2304-5809