Змістовий компонент педагогічної підготовки вчителів у Швеції
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26157/
978-966-2760-80-4 |
|
Title |
Змістовий компонент педагогічної підготовки вчителів у Швеції
The content component of teacher training in Sweden Содержательный компонент педагогической подготовки учителей в Швеции |
|
Creator |
Кошарна, Наталія Володимирівна
|
|
Subject |
Erih Plus
Index Copernicus Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН) |
|
Description |
Стаття присвячена питанню змістового компоненту педагогічної підготовки вчителів у Швеції. Досліджуючи зміст особливості організації та зміст практичної складової підготовки майбутніх вчителів в університетах Швеції, з’ясовано, що саме педагогічна практика є критерієм істинності педагогічної теорії. Складові практичної педагогічної підготовки дають змогу поєднувати та узгоджувати теоретичний і практичний компоненти навчання, синтезувати наукові знання і практичні вміння, формувати стиль професійної діяльності.
The article is devoted to the content component of teachers' teaching in Sweden. Exploring the content of the peculiarities of the organization and the content of the practical component of the training of future teachers in the universities of Sweden, it was found that it is pedagogical practice is a criterion for the truth of pedagogical theory. The components of practical pedagogical training make it possible to combine and coordinate theoretical and practical components of teaching, synthesize scientific knowledge and practical skills, to form their own style of professional activity. Статья посвящена вопросу содержательного компонента педагогической подготовки учителей в Швеции. Исследуя особенности организации и содержание практической составляющей подготовки будущих учителей в университетах Швеции, установлено, что именно педагогическая практика является критерием истинности педагогической теории. Компоненты практической педагогической подготовки позволяют сочетать и согласовывать теоретический и практический компоненты обучения, синтезировать научные знания и практические умения, формировать собственный стиль профессиональной деятельности. |
|
Publisher |
Гнозис
|
|
Date |
2017
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26157/6/Kosharna_N_VOU_17_FLMD_PI.pdf
Кошарна, Наталія Володимирівна (2017) Змістовий компонент педагогічної підготовки вчителів у Швеції Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді. Тематичний випуск "Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору., т. IV (21). с. 66-76. ISSN 2308-3778 |
|