Запис Детальніше

Influence of students' mindset and grit on their language aptitude

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26221/
2414-4665
 
Title Influence of students' mindset and grit on their language aptitude
Вплив типу мислення та твердості характеру студентів на їх здатність до вивчення мов
Влияние типа мышления и твердости характера студентов на их способность к изучению языков
 
Creator Громова, Наталія Михайлівна
 
Subject Index Copernicus
Фахові (входять до переліку фахових, затверджений МОН)
 
Description Low level of language aptitude in university students in spite of teaching resource availability and open borders has been a problem of topical scientific interest of psychologists and pedagogues for decades. This article is devoted to the investigation of essential motivational factors contributing to forming successful foreign language aptitude in students. Growth mindset is considered to be significant in learning a foreign language. Students’ attitude to learning foreign languages and their awareness of the importance of speaking several foreign languages in the modern world society also influences their academic performance. The aim of the study is to establish the connection between the students’ academic performance in learning foreign languages, their mindset type and grit results. The methods applied in this study included series of tests: a placement test to define the students’ level of English, a Questionnaire on the students’ attitude to learning foreign languages, content-analysis of the students’ written answers, the Mindset Test by C.S. Dweck and Grit test by A. Duckworth. The questionnaire revealed higher aptitude of high-performers in one foreign language for learning more languages. The grit data also proved the questionnaire results stating the high-level students being more self-motivated and ready to overcome difficulties in learning languages. The students having growth mindset showed higher results both in general and foreign language performance. The positive influence of growth mindset and high grit results on the students’ academic performance supports A. Devers, C.S. Dweck and A. Duckworth’s theories and allows to continue research in this field.
Низький рівень володіння іноземними мовами у студентів вишів незважаючи на доступність ресурсів та відкритість кордонів залишається актуальною проблемою у навчанні, вирішення якої викликає науковий інтерес у психологів та педагогів протягом останніх десятиліть. Данна робота присвячена дослідженню основних мотиваційних чинників, які сприяють формуванню здатності до успішного вивчення іноземних мов. Тип мислення студентів, спрямований на зростання, набуває суттєвого значення у вивчення іноземних мов. Ставлення до вивчення іноземних мов та усвідомлення важливості володіння кількома іноземними мовами у сучасному світі також впливає на академічну успішність студентів. Метою цієї роботи є встановлення зв’язку між академічною успішністю студентів у вивченні іноземних мов, їх типом мислення та твердістю характеру. У проведенні дослідження застосовувались такі методи: тест на встановлення рівня володіння англійською мовою, анкетування з метою виявлення ставлення студентів до вивчення іноземних мов, контент-аналіз письмових відповідей студентів, тест на тип мислення (по К. Двек) та тест на твердість характеру (по Е. Дакворт). Результати анкетування виявили високий рівень здатності до вивчення іноземних мов у тих студентів, які володіють англійською на високому рівні. Данні перевірки на твердість характеру також підтвердили результати опитування, в якому успішні у навчанні студенти є більш мотивованими та готовими до подолання складнощів у вивченні іноземних мов. Студенти з типом мислення, спрямованим на зростання, продемонстрували кращі результати як у загальному рівні академічної успішності, так і у рівні володіння іноземною мовою. Сприятливий вплив типу мислення, спрямованого на зростання, та високих результатів перевірки на твердість характеру академічну успішність студентів підкріплює теорії Е. Деверс, К. Двек та Е. Дакворт та дозволяє продовжувати дослідження у цій галузі.
Низкий уровень владения иностранными языками у студентов вузов несмотря на доступность ресурсов и открытость границ остается актуальной проблемой в обучении, решение которой вызывает научный интерес у психологов и педагогов на протяжении последних десятилетий. Данная работа посвящена исследованию основных мотивирующих факторов, которые способствуют формированию способности к успешному изучению иностранных языков. Тип мышления студентов, направленный на развитие, становится существенно значимым для изучения иностранных языков. Отношение к изучению иностранных языков и понимание важности владения несколькими иностранными языками в современном мире также влияет на академическую успешность студентов. Целью этой работы является установление связи между академической успешностью студентов в изучении иностранных языков, их типом мышления и твердостью характера. При проведении исследования использовались такие методы: тест на установление уровня владения английским языком, анкетирование с целью выявления отношения студентов к изучению иностранных языков, контент-анализ письменных ответов студентов, тест на тип мышления (по К. Двек) и тест на твердость характера (по Е. Дакворт). Результаты анкетирования выявили высокий уровень способности к изучению иностранных языков у тех студентов, которые владеют английским на высоком уровне. Данные проверки на твердость характера также подтвердили результаты опроса, в котором успешные в обучении студенты являются более мотивированными и готовыми к борьбе с трудностями в изучении иностранных языков. Студенты с типом мышления, направленным на развитие, продемонстрировали лучшие результаты как в общем уровне академичной успешности, так и в уровне владения иностранным языком. Благоприятное влияние типа мышления, направленного на развитие, и высоких результатов проверки на твердость характера на академичную успешность студентов подтверждает теории Е. Деверс и Е. Дакворт и позволяет продолжать исследования в этой области.
 
Publisher Південноукраїнський національний педагогіч-ний університет імені К. Д. Ушинського
 
Date 2018
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26221/1/N_Hromova_NIO_9-10_FPMV.pdf
Громова, Наталія Михайлівна (2018) Вплив типу мислення та твердості характеру студентів на їх здатність до вивчення мов Наука і освіта (9-10). с. 34-43. ISSN 2311-8366