Запис Детальніше

Проблема професійної взаємодії у психолого-педагогічній теорії та практиці

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26222/
 
Title Проблема професійної взаємодії у психолого-педагогічній теорії та практиці
Problem of professional interaction in psycho-pedagogical theory and practice
Проблема профессионального взаимодействия в психолого-педагогической теории и практике
 
Creator Браткова, Олена Іванівна
 
Subject Наукові (входять до інших наукометричних баз, крім перерахованих, мають ISSN, DOI, індекс цитування)
 
Description Стаття присвячена науковому пошуку та вивченню проблеми професійної взаємодії у психолого-педагогічній теорії та практиці різними вченими, як українськими так і зарубіжними. Це стосується підготовки фахівців до таких соціономічних професій як: педагог, лікар, юрист, соціальний працівник, менеджер,
фахівець зі зв’язків з громадськістю. З’ясовано, що це ті професії, де не можна досягти великих результатів, опанувавши лише знання за фахом, оскільки структура готовності до професійної взаємодії охоплює
різні вміння, навички, здібності та якості особистості. Саме вони, будучи зовнішнім виразом діяльності, є
істотним показником успішності професійної діяльності фахівця сфери професій «людина-людина».
The article is devoted to scientific research of professional interaction problem in psycho-pedagogical theory
and practice by various Ukrainian and foreign scholars. It concerns the training of specialists such sociological
occupations as teacher, doctor, lawyer, social worker, manager, specialist in public relations. It was found that
those professions where you can not achieve great results, capturing only the knowledge of the specialty, because
the structure of readiness for professional interaction covers different skills, abilities and personal qualities. Exactly they, being an external expression of the activity, are significant indicators of success in professional activity
of specialists in the field of "human-human".
Статья посвящена научному поиску и изучению проблемы профессионального взаимодействия в психолого-педагогической теории и практике различными учеными, как украинским так и зарубежными. Это касается подготовки специалистов в таких социономических профессиях как: педагог, врач, юрист, социальный работник, менеджер,
специалист по связям с общественностью.Выяснено, что это те профессии, где нельзя достичь больших результатов, овладев только лишь знаниями по специальности, поскольку структура готовности к профессиональному взаимодействию охватывает различные умения, навыки, способности и качества личности. Именно они, будучи внешним выражением деятельности, являются существенным показателем успешности профессиональной деятельности специалиста сферы профессий «человек-человек».
 
Date 2017
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26222/1/O_Bratkova_SDJ_9_FPMV_KAM.pdf
Браткова, Олена Іванівна (2017) Проблема професійної взаємодії у психолого-педагогічній теорії та практиці Scientific discussion (Praha, Czech Republic), 1 (9). с. 18-22. ISSN 3041-4245