Запис Детальніше

Викладання фахових дисциплін англійською мовою в українському ВНЗ: освітній експеримент чи вимога сьогодення (на прикладі дисциплін кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка)

Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26229/
 
Title Викладання фахових дисциплін англійською мовою в українському ВНЗ: освітній експеримент чи вимога сьогодення (на прикладі дисциплін кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка)
Teaching the vocational subjects in English at the Ukrainian higher education institutions: educational experiment or today's challenge (the case of disciplines of the department of Advertising and public relations of Humanitarian institute of Borys Grinchenko Kyiv University)
Преподавание дисциплин по специальности на английском языке в украинском высшем учебном заведении: образовательный эксперимент или потребность сегодняшнего дня (на примере дисциплин кафедры рекламы и связей с общественностью Гуманитарного института Киевского университета имени Бориса Гринченко)
 
Creator Вернигора, Світлана Миколаївна
 
Subject Інші (не входять ні до фахових, ні до наукометричних баз)
 
Description Публікація присвячена досвіду викладання англійською мовою профільних дисциплін «Копірайтинг у рекламі», «Копірайтинг у PR», «Соціальна реклама», «Теорія масової інформації», «Комунікаційні стратегії» кафедри реклами і зв’язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка. Представлені мета, результати та перспективи розвитку такого напряму навчання студентів.
The article is devoted to the experience of teaching in English of the profile disciplines “Copywriting in advertising”, “Copywriting in PR”, “Public service advertising”, “Theory of mass information”, “Communication
strategies” of the Department of Advertising and Public Relations of Humanitarian Institute of Borys Grinchenko Kyiv
University. The purpose, results and prospects of development of such direction of students’ teaching are represented.
Публикация посвящена опыту преподавания на английском языке дисциплин по специальности «Копирайтинг в рекламе», «Копирайтинг в PR», «Социальная реклама», «Теория массовой информации», «Коммуникационные стратегии» на кафедре рекламы и связей с общественностью Гуманитарного института Киевского университета имени Бориса Гринченко. Приведены цель, результаты и перспективы развития такого направления обучения студентов.
 
Publisher Київський університет імені Бориса Грінченка
 
Date 2016
 
Type Стаття
NonPeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26229/1/S_Vernyhora_IC_1_16_KBGU.pdf
Вернигора, Світлана Миколаївна (2016) Викладання фахових дисциплін англійською мовою в українському ВНЗ: освітній експеримент чи вимога сьогодення (на прикладі дисциплін кафедри реклами і зв'язків з громадськістю Гуманітарного інституту Київського університету імені Бориса Грінченка) Інтегровані комунікації = Integrated communications. с. 18-22. ISSN 2524-2644