Виховання толерантності у студентів спеціальності «соціальна-педагогіка» на заняттях з іноземної мови з використанням індивідуального підходу
Институционный репозиторий Киевского университета имени Бориса Гринченко
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26238/
|
|
Title |
Виховання толерантності у студентів спеціальності «соціальна-педагогіка» на заняттях з іноземної мови з використанням індивідуального підходу
|
|
Creator |
Кисельова, Ірина Іллівна
|
|
Subject |
Інші (не входять ні до фахових, ні до наукометричних баз)
|
|
Description |
В статті розглядається необхідність формування толерантності у майбутніх соціально-педагогічних працівників; відзначається сутність толерантності; підкреслюється важливість індивідуального підходу в навчанні як важлива складова цього процесу; вказуються засоби іноземної мови, які сприяють вихованню толерантності у студентів – майбутніх соціальних педагогів.
The article discusses the necessity of tolerance formation of future social teachers; the essence of tolerance is indicated; the importance of individual approach as one of the main components of educational process is stressed; means of foreign languages which assist the forming of the tolerance of future social teachers are revealed in the article. В статье рассматривается необходимость формирования толерантности у будущих социально-педагогических работников; отмечается сущность толерантности; подчеркивается важность индивидуального подхода в обучении как важная составляющая этого процесса; указываются средства иностранного языка, которые способствуют воспитанию толерантности у студентов – будущих социальных педагогов. |
|
Publisher |
Львівська педагогічна спільнота
|
|
Date |
2018-04
|
|
Type |
Стаття
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://elibrary.kubg.edu.ua/id/eprint/26238/1/I_Kyselova_UPPNZ_13_FPMV.pdf
Кисельова, Ірина Іллівна (2018) Виховання толерантності у студентів спеціальності «соціальна-педагогіка» на заняттях з іноземної мови з використанням індивідуального підходу Український психолого-педагогічний науковий збірник (13). с. 40-44. |
|