Запис Детальніше

Роль сімейних міфів у формуванні патріотично зорієнтованого життєвого сценарію

Цифровий архів НаУОА

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation https://eprints.oa.edu.ua/7509/
 
Title Роль сімейних міфів у формуванні патріотично зорієнтованого життєвого сценарію
 
Creator Гандзілевська, Г. Б.(G. Gandzilevska)
Шермер, Я. Л. (Yu. Shermer)
 
Subject Психологія
 
Description У статті досліджено проблему формування патріотично
зорієнтованого життєвого сценарію особистості. У зв’язку з цим здійснено змістовну характеристику «патріотично зорієнтованого життєвого сценарію», послуговуючись психологічним аналізом життя виокремлених персоналїв письменників-емігрантів; виділено умови та чинники формування патріотично зорієнтованого життєвого сценарію, зокрема наголошено на ролі сімейних міфів у цьому процесі; за допомогою контент-аналізу метафоричних наративів осіб юнацького віку виокремлено ціннісні орієнтири їхніх життєвих сценаріїв крізь призму трансгенераційного підходу.
(In the article the problem of forming patriotically oriented individual life script is considered. Thus the content characteristic of «patriotically oriented life script» was realized with the execution of psychological analysis of the lives of immigrant writers. Moreover, the conditions and factors of patriotically oriented life scenario were specifi ed; the particular emphasize was made on the role of family myths in this process. The use of content-analysis of metaphorical narratives of
young people enabled the author to specify value orientations of their life scenarios in the light of transgenerational approach.)
 
Publisher Видавництво Національного університету "Острозька академія"
 
Date 2016
 
Type Стаття
PeerReviewed
 
Format application/pdf
 
Language uk
 
Identifier https://eprints.oa.edu.ua/7509/1/9.pdf
Гандзілевська, Г. Б.(G. Gandzilevska) та Шермер, Я. Л. (Yu. Shermer) (2016) Роль сімейних міфів у формуванні патріотично зорієнтованого життєвого сценарію. Наукові записки Національного університету «Острозька академія». Серія «Психологія» (Вип.4). с. 72-81. ISSN 966-7631-15-Х