Форми реабілітації осіб з помірною розумовою відсталістю засобами освіти
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/713965/
|
|
Title |
Форми реабілітації осіб з помірною розумовою відсталістю засобами освіти
Rehabilitation forms of persons with moderate mental retardation by education means Формы реабилитации лиц с умеренной умственной отсталостью средствами образования |
|
Creator |
Мякушко, О. І.
|
|
Subject |
1 Philosophy. Psychology
376 Education, teaching, training of special groups of persons. Special schools 376.3 Виховання та освіта осіб із вадами зору, слуху, мови та нервовими захворюваннями. |
|
Description |
Стаття присвячена питанням комплексної соціальної реабілітації дітей з помірною відсталістю в Україні і зосереджується, зокрема, на такій її важливій складовій, як реабілітації дітей засобами освіти. Важливим системоутворювальним чинником соціальної реабілітації є впровадження технологій особистісно орієнтованої освіти, які, однак, потребують додаткового обґрунтування, адаптації та розвитку. Це обумовлює необхідність проведення системного аналізу науково-методичних підходів до корекційно-реабілітаційного навчання і виховання дітей шкільного віку з помірною розумовою відсталістю в інших країнах. Узагальнені результати аналізу такого досвіду (Росії, Польщі, Канади) представлені нижче в статті.
The article is devoted to complex social rehabilitation of children with moderate retardation in Ukraine and the papers is focuses in particular on such an important part of it, as the rehabilitation of children through education. The important and basis factor of social rehabilitation is the implementations a personality oriented education technologies, which, however, require further study, adaptation and development. This makes it necessary to carry out systematic analysis of scientific and methodological approaches to correctional and rehabilitation education of school-age children with moderate mental retardation in other countries. Summarized results of the analysis of such experience (in Russia, Poland and Canada) are presented below in the article. Статья посвящена вопросам комплексной социальной реабилитации детей с умеренной отсталостью в Украине и сосредотачивается, в частности, на такой ее важной составляющей, как реабилитации детей средствами образования. Важным системообразующим фактором социальной реабилитации является внедрение технологий личностно ориентированного образования, которые, однако, требуют дополнительного обоснования, адаптации и развития. Это обусловливает необходимость проведения системного анализа научно-методических подходов к коррекционно-реабилитационному обучению и воспитанию детей школьного возраста с умеренной умственной отсталостью в других странах. Обобщенные результаты анализа такого опыта (России, Польши, Канады) представлены ниже в статье. |
|
Publisher |
Науковий світ
|
|
Date |
2011
|
|
Type |
Article
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/713965/1/%D0%9C%D1%8F%D0%BA%D1%83%D1%88%D0%BA%D0%BE%20%D0%9E.%D0%86._%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%201.pdf
- Мякушко, О. І. (orcid.org/0000-0002-7675-7523 <http://orcid.org/0000-0002-7675-7523>) (2011) Rehabilitation forms of persons with moderate mental retardation by education means Теорія і практика олігофренопедагогіки та спеціальної психології (6). pp. 83-92. |
|