Наступність у формуванні цілісності знань про природу як основа методичних моделей природознавства у старшій профільній школі
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714015/
|
|
Title |
Наступність у формуванні цілісності знань про природу як основа методичних моделей природознавства у старшій профільній школі
Continuity in the Formation of the Integrity of Knowledge about Nature as the Basis of Methodological Models of Natural Science in the Profile School |
|
Creator |
Ляшенко, А. Х.
Коваленко, Валерій Сергійович |
|
Subject |
37.01 Fundamentals of education. Theory. Policy etc.
37.07 Management aspects of educational institutions 37.09 Organization of instruction |
|
Description |
Розглянуто питання забезпечення наступності у процесі формування цілісності знань при вивченні природознавства у старшій профільній школі. Наводяться результати контрольного зрізу знань учнів з цього предмета.
The problems of ensuring continuity in the process of the integrity of knowledge in the study of natural sciences in high profile school. The results of the cut off control of students' knowledge on the subject. |
|
Publisher |
ПНПУ ім. В.Г. Короленка
|
|
Date |
2015
|
|
Type |
Article
NonPeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714015/1/%D0%9B%D1%8F%D1%88%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE%20%D0%90.%D0%A5.%20%D0%9D%D0%B0%D1%81%D1%82%D1%83%D0%BF%D0%BD%D1%96%D1%81%D1%82%D1%8C%20%D1%83%20%D1%84%D0%BE%D1%80%D0%BC%D1%83%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%BD%D1%96%20%D1%86%D1%96%D0%BB%D1%96%D1%81%D0%BD%D0%BE%D1%81%D1%82%D1%96%20%D0%B7%D0%BD%D0%B0%D0%BD%D1%8C-converted.pdf
- Ляшенко, А. Х. (orcid.org/0000-0003-1331-3383 <http://orcid.org/0000-0003-1331-3383>) and Коваленко, Валерій Сергійович (2015) Continuity in the Formation of the Integrity of Knowledge about Nature as the Basis of Methodological Models of Natural Science in the Profile School Scientific and Methodological Support for Teaching the Science in Secondary School (7). pp. 65-72. |
|