Ситуаційні завдання як засіб компетентісно орієнтованого навчання біології учнів
Електронна бібліотека НАПН України
Переглянути архів ІнформаціяПоле | Співвідношення | |
Relation |
http://lib.iitta.gov.ua/714022/
http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/31sept2018/31sept2018.pdf |
|
Title |
Ситуаційні завдання як засіб компетентісно орієнтованого навчання біології учнів
Situational Tasks as a Mean оf Competency-Oriented Studying of Biology |
|
Creator |
Коршевнюк, Т. В.
|
|
Subject |
37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education |
|
Description |
Розглянуто методичний потенціал ситуаційних завдань у реалізації компетентнісного підходу в навчанні біології учнів основної школи. Наводяться приклади ситуаційних завдань і вправ, на основі яких формуються ключові й предметна біологічна компетентності учнів.
The methodical potential of situational tasks in the implementation of the competence approach in teaching biology of students of basic school is considered. Examples of situational tasks and exercises as means formed of key and subject biological competences of students are shown. |
|
Publisher |
Молодий вчений
|
|
Date |
2018
|
|
Type |
Book Section
PeerReviewed |
|
Format |
text
|
|
Language |
uk
|
|
Identifier |
http://lib.iitta.gov.ua/714022/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_3-pages-3-6.pdf
- Коршевнюк, Т. В. (2018) Situational Tasks as a Mean оf Competency-Oriented Studying of Biology In: Сучасна педагогіка: теорія, методика, практика. Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернігів, 7-8 вересня 2018 року) Молодий вчений, м. Херсон, Україна, pp. 40-43. |
|