Запис Детальніше

Ситуаційні завдання як засіб компетентісно орієнтованого навчання біології учнів

Електронна бібліотека НАПН України

Переглянути архів Інформація
 
 
Поле Співвідношення
 
Relation http://lib.iitta.gov.ua/714022/
http://molodyvcheny.in.ua/files/conf/ped/31sept2018/31sept2018.pdf
 
Title Ситуаційні завдання як засіб компетентісно орієнтованого навчання біології учнів
Situational Tasks as a Mean оf Competency-Oriented Studying of Biology
 
Creator Коршевнюк, Т. В.
 
Subject 37.02 General questions of didactics and method
373 Kinds of school providing general education
 
Description Розглянуто методичний потенціал ситуаційних завдань у реалізації компетентнісного підходу в навчанні біології учнів основної школи. Наводяться приклади ситуаційних завдань і вправ, на основі яких формуються ключові й предметна біологічна компетентності учнів.
The methodical potential of situational tasks in the implementation of the competence approach in teaching biology of students of basic school is considered. Examples of situational tasks and exercises as means formed of key and subject biological competences of students are shown.
 
Publisher Молодий вчений
 
Date 2018
 
Type Book Section
PeerReviewed
 
Format text
 
Language uk
 
Identifier http://lib.iitta.gov.ua/714022/1/%D0%A2%D0%B5%D0%B7%D0%B8_3-pages-3-6.pdf
- Коршевнюк, Т. В. (2018) Situational Tasks as a Mean оf Competency-Oriented Studying of Biology In: Сучасна педагогіка: теорія, методика, практика. Матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції (м. Чернігів, 7-8 вересня 2018 року) Молодий вчений, м. Херсон, Україна, pp. 40-43.